Τρίτη, Μαΐου 26, 2009

Μπανια και ησυχια

Την Κυριακη που η ζεστη ειχε φτασει σε ορια Ιουλιου ξεκινησαμε για το Πορτο Ραφτη οπου και βουτηξαμε αν και στην αρχη η θαλασσα ηταν πολυ κρυα.
Μετα σπιτι για μαγειρεμα και ξαπλα,βλεπεις ενω εγω δεν δουλευα την Δευτερα το μικρουλη μου δουλευε.
Χθες και παλι ξεκινησα μονος με λεωφωρειο να παω για μπανιο,μονο που αντι να παω Πορτο-Ραφτη κατεληξα στα καλυβια περιμενοντας αλλο λεωφωρειο να με παει Μαρκοπουλο και μετα Πορτο-Ραφτη και ολο αυτο μου πηρε 2 ωρες.
Κι'ετσι εκανα και το δευτερο μου μπανιο,μονο που βαρεθηκα μονος και κατεληξα σε γνωστη καφετερια να τρωω τοστακι και μιλκ σεικ.
Ενα διημερο που περασε ομορφα και ησυχα και επεστρεψα παλι στα γνωστα βασανα μου που μολις πατησα στο σπιτι κι'ενω η μητερα μου μαγειρευε,αποφασισε ξαφνικα οτι δεν μπορει να μαγειρεψει αλλο κι'ετσι το φαγητο απομεινε στο ματι μονο του και καηκε.
Την πρωτη ημερα ειχαμε και μια συναντηση εκ του μακροθεν με την Κυρια Ντορεμι η οποια παραπονεθηκε μετα οτι δεν της μιλησα,ε αγαπη μου πρεπει να μαθεις οτι υπαρχουν κι'ανθρωποι που οταν λενε κατι το εννοουν,και κυριως δεν κρατανε σχεσεις με ανθρωπους απλα για το χουι,αλλα ζητανε και περισσοτερα απο αυτους.
Σε καποια αλλη ζωη ενα γεια θα το πουμε σε αυτην μαλλον οχι.

2 σχόλια:

malddim είπε...

μπρρρρ.... πάγωσα... πολύ κρύο κάνει εδώ...
Καλό καλοκαίρι Χάρη!

ΗarryTsopanos είπε...

Ας το ελπισουμε,γιατι κρυωνεις εσυ?