Παρασκευή, Μαΐου 29, 2009

Ταξιδια


Τοσα ταξιδια εχω κανει βρε παιδια,τοσα χρονια περα-δωθε,εχω παει απο Ασια εως ακρη της Ευρωπης,σε πολλες πολεις,πολλες φορες και στην ιδια πολη.
Λεω γαμοτο μονο στο Μοναχο δεν εχω παει,καιρος να παω τι λετε?
Εδω ολοι Μοναχο πανε ολοι τελευταια,κλεφτες,απατεωνες,καταχραστες.
Εγω δεν ειμαι τιποτα απο ολα αυτα αλλα να μην παει και ενας τιμιος να ισορροπησει το ζυγι?
Βρε πως και οταν κλεψεις ενα περιοδικο σε βαζουν μεσα αμεσως και τρως και το ξυλο της χρονιας σου,πως οταν χρωστας σε τραπεζες η στο δημοσιο σε κλεινουν πριν πεις αμαν,και αν ζητησεις και αναβολη σε ανακριση τοτε πεφτει και το γελιο της αρκουδας,και οταν κατακλεψεις τα παντα,κανεις χιλιαδες κομπινες εκατομυριων,τοτε και αναβολη περνεις και Μοναχο πας.
Ασε που φευγουν και περνουν και μαζι τους και τα εκατομυρια αβασανιστα και μας αφηνουν και χωρις ρευστο πανω σε τετοια κριση.
Πως οι τραπεζες εχουν την δυνατοτητα να μεταφερουν ποσα τετοια απο καταχραστες χωρις να ενημερωνουν κανεναν δεν το καταλαβαινω,εδω ο αλλος(ξερετε ποιος)κυκλοφορουσε με τσαντα σκουπιδιων και ειχε επανω του 5000000 ευρω τα οποια τα ειχε κερδισει τιμια.....και του τα κατεθεταν χωρις δικαιολογητικα.
Εγω το ποσο απο τον συμβιβασμο με την μεγαλη εταιρεια πηγα να καταθεσω και μονο το βρακι που κατουραγα μικρος δεν μου ζητησαν να τους παω.
Αυτα εν τω μεταξυ δεν ξαφνιαζουν κανεναν πλεον.
Ολα καλα αρκει να σωθουν οι υπολοιποι που θα μεινουν εδω να μας κυβερνανε,καλα λες και δεν το ξεραμε οτι θα την κοπαναγανε οι κυριοι,μονο οι υπευθυνοι που επρεπε να το ξερουν το ειχαν αμελησει.
Τα χαλια μας τα μαυρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: