Παρασκευή, Μαΐου 29, 2009

Το δικο μου Debate

Ελατε φιλοι μου καλοι να με ρωτησετε οτι θελετε,εγω θα σας απαντησω ειλικρινα "οτι θελω"εγω.
Εχω κανει χιλιαδες λαθη στην ζωη μου,συγχωρηστε με που σκοπευω να κανω και αλλα τοσα,εξ'αλλου πως θα γινω καλυτερος ανθρωπος αν δεν συνεχισω να κανω συνεχως λαθη?
Και ενω γυρω μου συμβαινουν χιλιαδες πραγματα εγω θα κλεινω τα ματια μου και θα προσποιουμαι οτι ολα τα εχω κανει καλα και ας ειμαι σιγουρος οτι οτι χειροτερο μπορουσε να γινει το εχω κανει.
Και λαθη που εκαναν αλλοι εγω τα αποδεχομαι αλλα και τι μ'αυτο εφοσον κανεις απο αυτους δεν θα τιμωρηθει,ιδου η ευκαιρια για τους επομενους απο μενα να κανουν τα ιδια και να κλεψουν και να καταπατησουν και να ασυδοτησουν οσο θελουν αφου την φυλακη εδω μεσα την βλεπουν μονο οσοι κλεψουν απο φρατζολα ψωμι και κατω.
Αν με ρωτησετε κατι που δεν εχουμε συμφωνησει θα απαντησω αλλα ντ'αλλα και ειδικα αν με ρωτησετε πως συγγενης μου απο παιδοκομος εγινε χειρουργος με πτυχιο τοτε θα κοιταξω το ταβανι μην και περναει κανενας παπαγαλος να μου πει κανενα τραγουδακι.
Το οτι ειμαι ο καλυτερος το ξερω και το αποδεχομαι εξ'αλλου ολοι τριγυρω μου το λενε αυτο καθε μερα,ο κοσμος τι λεει δεν το ξερω και ουτε με ενδιαφερει,και δεν εχω και χρονο να αφουγραζομαι τι λεει ο κοσμος γιατι εχω κουραστει πολυ και θελω διακοπες.
Λοιπον αυτα και αρκετο χρονο σας εδωσα οτι αλλες ερωτησεις εχετε κρατηστε τις για τις επομενες συναντησεις μας.
Αντε να παω σπιτι τωρα να βγαλω το κουστουμι και να βαλω κατι πιο ανετο.
Που ειναι το κινεζικο κιμονο μωρη Βουλγαρα ?

Δεν υπάρχουν σχόλια: