Δευτέρα, Ιουλίου 27, 2009

Περιουσια

Δεν εχω αλλη περιουσια απ'την ψυχη μου ουτε και θελω
Καμμια εξουσια δεν λαχταρησε η ζωη μου,καμμια δεν ξερω,
δεν θελω φως αλλο απο'κεινο της καρδιας μου για να βλεπω,
ενα περισσευμα ομορφιας απ΄την τιμη της μοναξιας εχω να παιρνω.

Τωρα σωπαινω μεσα μου φερνω,την αγωνια ποιος υπηρξα που πηγαινω,
τωρα σωπαινω μεσα μου φερνω,την αρμονια απο ενα κοσμο ξεχασμενο,
αλλοιως φτιαγμενο,,,,εδω σωπαινω.

Δεν εχω αλλη περιουσια απ'την ψυχη μου ουτε και θελω
κι'αυτος ο κοσμος δεν χωραει τα γιατι μου και ετσι μενω,
μεσ'το κενο εναν οριζοντα ανοιχτο να περιμενω,
απο ενα κινημα ψυχης της γης να ακουσω την φωνη μοναχα θελω.


Ενα κοματι που το νοιωθω τοσο πολυ κοντα σε οτι αισθανομαι,αν σας αρεσουν οι στιχοι ακουστε το διπλα εδω με την εξαιρετικη ερμηνεια της Δημητρας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: