Παρασκευή, Αυγούστου 21, 2009

Παλι γεμιστα

Ξεκινησα πρωι-πρωι το τρεξιμο σημερα,να παω να ψωνισω,να ετοιμασω τις τοματες και τα λοιπα υλικα και να αναψω τον φουρνο να ζεσταινεται.
Στο φαρμακειο δεν ειχαν τα φαρμακα που μας εγραψαν χθες και ετσι πρεπει να τρεχω στο κεντρο για να τα βρω.
Το Σαββατοκυριακο θα ειμαι με το μωρουλι μου και πρεπει να αφησω φαγητο για 2 ημερες,τα γεμιστα ακουγονται καλη ιδεα γιατι οκτω τοματες με πατατες μπορουν να καταναλωθουν σε 2 ημερες.
Το απογευμα εχω να παω στην δουλεια,προτελευταια εβδομαδα εκει,και εχω αρχισει να κοιταω τι αλλο υπαρχει στην αγορα εργασιας,οχι οτι υπαρχει και τιποτα δηλαδη.
Με νευριαζει που η μεγαλη εταιρεια που ενω εχει την αποφαση οτι η απολυση μου ειναι παρανομη και καταχρηστικη,ψαχνει συνεχεια προσωπικο αλλα παρ'ολα αυτα εμενα δεν με προσλαμβανει.
Θα μου πεις τωρα....και να χαλασει το ιματζ?
Οτι δηλαδη εχασε απο εναν μικρουλη εργαζομενο στα δικαστηρια?
Πισω εχει η αχλαδα την ουρα,λιγο υπομονη και αν δεν βρω εργασια τοτε θα εχουμε να λεμε....
Σε αλλη εταιρεια που ρωτησα μου ειπαν οτι δεν προσλαμβανουν ανδρες....οκ οκ βαζω φουστιτσα και ερχομαι ...τι μαλακιες ειναι αυτες και τι διακρισεις!!!
Στο συδνευ και σε αλλες πολιτισμενες χωρες απαγορευεται να μπει αγγελια που αναφερεται σε φυλλο,και διακρινει τα ατομα ετσι.
Εδω στην κολοπετεινιτσα λες και δινουν τους τεραστιους μισθους και εχουν και χιλιαδες απαιτησεις,για θεση υπευθυνου μικροκαταστηματος μονο πτυχιο ιατρικης δεν ζητανε.
Εχουμε ξεφυγει εντελως.
Και ενω μπαινει το Φθινοπωρο εμεις απτοητοι στην θαλασσα εως οτου κρυωσει ο καιρος για τα καλα.
Ναι κουκλιτσα μου ναι!

Δεν υπάρχουν σχόλια: