Πέμπτη, Αυγούστου 27, 2009

Κατω απο την Μασκα

Σημερα αποκαλυφθηκε πληρως το σχεδιο της εταιρειας για οσους απομειναμε να εργαζομαστε για αυτην.
Εως σημερα ξεραμε οτι θα παμε στην Κατω Κηφισια σε ενα χωρο που δεν περνανε ουτε οι λυκοι οταν πεινανε και εκει θα στησουμε ενα νεο κατ/μα με στοκ,τι αγαπη που εχει η εταιρει για μας σκεφθηκαν καποιοι.
Ε δεν ειναι και ολα οπως φαινονται τελικα υπαρχουν παντου σ ολους τους τομεις ανθρωποι που αλλα λενε και αλλα κανουν που αλλα υποσχονται και αλλα πραγματοποιουν.
Σημερα λοιπον ενημερωθηκαμε απο την πληρως αταλαντη κορη του ιδιοκτητη οτι θα ελθει αυριο να μας φερει νεες συμβασεις να υπογραψουμε ολοι μας.
Βρηκε ατομο να πεισει η αταλαντη και μαλλον την πατησε,η συμβαση ηταν συμβαση δανεισμου εργαζομενου προς αλλη εταιρεια και σκοπος της ηταν οπως μου ειπε ο δικηγορος μου μετα 6 μηνες με διμηνες συμβασεις να μας απολυσουν χωρις να παρουμε δραχμη αποζημιωση.


Φυσικα τους ανακοινωσα οτι δεν υπογραφω τιποτα ουτε και οι υπολοιποι και περιμενουμε αυριο να δουμε τι θα κανουν,ενδιαμεσα θα τους ερθει μια καταγγελια μου στην επιθεωρηση εργασιας για τα 5 ρεπο που εχω εργαστει και δεν μου τα εχουν πληρωσει ουτε μου τα εχουν δωσει σε μερες.
Υπομονη και θα δουμε αλλα δεν θα τους περασει ετσι.
Αυτος ο νομος δανεισμου ειναι αλλος ενας νομος που ψηφισαν οι βουλευτες μας επειδη νοιαζονται πολυ για τους εργαζομενους.
Καιρος δεν ειναι να τους δανεισουμε σε καμμιας αλλης χωρας κοινοβουλιο?

Δεν υπάρχουν σχόλια: