Τρίτη, Σεπτεμβρίου 01, 2009

Επιθεωρηση Εργοδοσιας

Και επειδη εχω και μεγαλα κεφια ειπα να καταθεσω και την παρακατω εμπειρια μου απο την λειτουργια της κρατικης μηχανης.
Την τελευταια εβδομαδα εκανα δυο καταγγελιες στον πρωην ευρεως γνωστο εργοδοτη που τελικα με απελυσε.
Πηγα λοιπον για να κανω αυτες τις καταγγελιες σε ενα κτηριο κοντα στην Πλατεια Κλαυθμωνος,εκει ειναι μια υπηρεσια που λεγεται επιθεωρηση εργοδοσιας,,,,εργασιας συγνωμμη.
Εκει εχω ξαναπαει και εχω τσακωθει με μια κυρια παχουλη η οποια μαλλον πληρωνεται απο τους εργοδοτες για να τους καλυπτει τις παρανομιες τους και οχι απο το κρατος για το οποιο δουλευει.
Εκει λοιπον ειναι και ενας νεαρος οποτε ειπα να παω σε αυτον να παραπονεθω,λεω...αυτος ισως ακομη δεν εχει μπει στο κολπο,τι το ηθελα να το πω?
Η ταχυτητα του με ξαφνιασε ρε γαμοτο μου,εκανε τοση ωρα να παει απο το γραφειο του στο φωτοτυπικο μηχανημα που ειναι απεναντι ακριβως που σκεφτηκα οτι επρεπε να ειχα παει πιο νωρις γιατι δεν θα προλαβω.
Οι κινησεις του ηταν συγκεκριμενα τοσο αργες μαλλον μερος ενος προγραμματος¨Πως να χασετε οσο το δυνατον λιγοτερες θερμιδες την ημερα"
που ακομη κι εγω τις πιο βαρετες μου ημερες στην δουλει πιο γρηγορα πηγαινω.
Με τετοιους ελεγκτες πως να μην μας πηδανε οι εργοδοτες μας σκεφτηκα ο ανοητος εγω.
Και αφου τελειωσε αυτο το εργο αργων κινουμενων σχεδιων σηκωθηκα και εφυγα σιγουρος πια οτι εφοσον και η νεωτερη γενια εχει την ιδια φιλοσοφια με της παχουλης κυριας τοτε καθε ελπιδα για καλυτερες ημερες εχει εκλειψει.

Ασχετο αλλα....κανει κολλαγονο η Πετραλια?

Δεν υπάρχουν σχόλια: