Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 07, 2009

Επισκεπτηριο

Ο καθημερινος μου δρομος οδηγει τις τελευταιες ημερες στο νοσοκομειο,εκει για λιγη ωρα προσπαθω να εμψυχωσω την μητερα μου ωστε να ξεπερασει οσο μπορει το προβλημα της υγειας της.
Σημερα συναντησα τον γιατρο και μιλησαμε για την θεραπεια της και πως να αντιμετωπισω τα οσα θα συμβουν αργοτερα.
Δυστυχως αυτη η ασθενεια δεν δινει πολλα περιθωρια για ελπιδα απλα να ηρεμησει λιγο και να περασει οσα χρονια μενουν με ησυχια.
Το δυσκολο ειναι οτι τα φαρμακα που της δινουν το ενα αντικειται στο αλλο και ετσι ενω φτιαχνει κατι χαλαει κατι αλλο και η προσπαθεια να ισοροπησει η αγωγη δεν ειναι ευκολο.
Η Ιερα οδος φευγοντας ηταν μια κολαση και αναγκαστηκα να περπατησω απο το Χαιδαρι ως το Μετρο του Αιγαλεω,και απο εκει βρεθηκα σε 5 λεπτα στο Συνταγμα.
Εδωσα ενα βιογραφικο μου σε μια εταιρεια που μου ειπε η Μαρια οτι χρειαζεται ατομα και καποια ελπιδα ξαναζωντανεψε,μια δουλεια μου χρειαζεται επειγοντως.



Δεν υπάρχουν σχόλια: