Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 21, 2009

Δυο ημερες αντοχη

Εχθες το πρωι και καθως εκανα την τελευταια μου βολτα στην ξενη πολη κτυπησε το τηλεφωνο μου.Απορησα γιατι ηταν ο αδελφος μου ο οποιος με αγωνια ρωτουσε ποτε θα ειμαι σπιτι για να φερει την μητερα μας.
Για οσους εχουν χασει επεισοδεια εδω και τεσσερα χρονια η μητερα μου πασχει απο παρκινσον που φυσικα δεν ειναι και η καλυτερη ασθενεια για να εχεις,μην θελοντας να παει στους γιατρους αναγκαστικα πηγαμε με συνοδεια.
Εκει εκανε παλι τα γνωστα κολπα οπως να μην θελει να παρει τα φαρμακα της και αλλα πολλα.
Την Τριτη με πηραν απο το νοσοκομειο να παω να την παρω αν και τους ειχα ενημερωσει οτι την βδομαδα αυτη θα λειπω και να παρουν τον αδερφο μου.
Ακουστε τι εκανε λοιπον ο αθεοφοβος.
Αντι να παει να την παρει και να την κρατησει σπιτι του μεχρι και σημερα,δηλαδη λιγοτερο απο μια εβδομαδα,τους ζητησε να την κρατησουν εως και την Παρασκευη και πηγε το απογευμα και την πηρε.
Με αγωνια λοιπον ηθελε να μαθει ποτε θα ερθω εγω λες και αυτος δεν εχει μανα να ενδιαφερθει,οχι οτι εχει ενδιαφερθει και ποτε δηλαδη.
Εγω εφτασα στην Αθηνα 11.45μμ Κυριακη βραδυ και σκεφθηκα να μην ενοχλησω τετοια ωρα και τους ξυπνησω.
Το πρωι 8.15 κτυπησε το κινητο μου και ακουστε τι μου ειπε πρωι πρωι ο....... να μην πω τι.
Να παρεις ενα ταξι αμεσως να ερθεις να την παρεις,η γυναικα μου εχει να παει το παιδι σχολειο και αν δεν πας να την παρεις θα την αφησει εξω απο το σπιτι..!!!!!
Ναι αυτα μου ειπε μιλωντας μαλλον για καποια βαλιτσα που εχει και ειναι δικη μου και μεσα περιεχει κατι φονικο και δεν μπορει να την κρατησει μεσα στο σπιτι γιατι θα τους σκοτωσει.
Απορημενος εκλεισα το τηλεφωνο και απλα δεν εκανα τιποτα απο οσα μου ειπε.

Βλεπετε η κυρια του που ειναι κυρια υποδιευθυντου τραπεζικου καταστηματος δεν μπορει να εχει στο σπιτι της μια γυναικα η οποια ειναι και μητερα του αντρα της υποδιευθυντου τραπεζικου καταστηματος,εξ'αλλου απο οσο εχω καταλαβει μανα εχει μονο αυτη και κανενας αλλος.
Να μου πεις τωρα αυτος φταιει ο γελοιος και οχι εκεινη που εγινε αυτο και που επι τοσα χρονια δεν εχει ενδιαφερθει ο μαγκας για την μανα του,σου λεει ειναι ο μαλακας εκει ας τα λουστει εκεινος.

Τετοιο ηθος και τετοια αγωγη μιλαμε και ειναι και υποδιευθυντης τραπεζικου καταστηματος μην χεσω,τους προσλαμβανουν αναλογα με το ηθος τους εκει?
Ηρθα σπιτι να ψωνισω να μαγειρεψω και ας την φερει εκεινος το απογευμα,ενα εινα σιγουρο ομως,δεν προκειται να τον ξανα αφησει να την παρει εκει ξανα.

Ερωτηση.....ξερετε πολλες οικογενειες που γινονται αυτα?Εγω οχι δεν ξερω.

Το ταξιδι ηταν προγραμματισμενο και δεν μπορουσε να ακυρωθει,χρειαζομαι οσο αντεχει η τσεπη μου να φευγω λιγο και δεν ειναι κακο να δειξει και ο κυριος(με μικρα)υποδιευθυντης τραπεζης οτι ενδιαφερεται και λιγο για την μανα του,εγω πως αντεχω μονος τοσα χρονια?
Δυο ημερες αντοχη ειχε μονο.
Με αυτα και αυτα ξεκινησε και αυτη η εβδομαδα για μενα,αληθεια ειδα και οτι
εχουμε και εκλογες συντομα μην ξαναχεσω.

Δεν υπάρχουν σχόλια: