Κυριακή, Σεπτεμβρίου 27, 2009

Ψυχολογικος εκβιασμος

Καινουργια κολπα εχει ανακαλυψει πλεον την τελευταια εβδομαδα και μετα την εξοδο της απο το νοσοκομειο η μητερα μου,και δεν ειναι και πολυ ευκολο να τα αντιμετωπισω με την λογικη.
Απο χθες που ηρθε σπιτι το μωρουλι μου,ειπαμε να βγουμε μια βολτα για ενα ποτο,οχι ξενυχτι κλπ απλα μια βολτα στην Αθηνα και μια μπυριτσα .
Εκει που μεχρι τωρα συνηθως δεν υπηρχε αυτο το προβλημα αρχισε να ικετευει,να παρακαλαει να μην βγω εξω.
Φυσικα και βγηκαμε αλλα οταν σου χαλαει η διαθεση ειναι πολυ δυσκολο να την ξαναβρεις οτι και να κανεις μετα.
Σημερα αφου σηκωθηκα και ακουσα παλι οτι πεθαινει, οτι δεν βλεπει,μαγειρεψα και της ειπα οτι το βραδυ θα το περασω στο Κορωπι,φαγαμε μετα απο μια βολτα και ετοιμαστηκαμε κατα τις εξι να φυγουμε με την προοπτικη να επιστρεψω εγω αυριο το πρωι σπιτι.
Αυτο που εγινε ειναι .....δεν μπορω να το περιγραψω,ουτε στις παληες ελληνικες ταινιες που ικετευαν οι μανες τα παιδια να μην πανε στα ξενα,ασε τι να λεω και τι να εξηγω.

Φυγαμε ψιλοσυγχισμενοι και οι δυο,που θα παει αυτη η κατασταση δεν ξερω,ειπε ο γιατρος ειναι πεισματαρα και ξεροκεφαλη,τα χαπια δεν τα παιρνει,τι πρεπει να κανω που και παλι στο νοσοκομειο να την παω παλι θα γυρισει και χειροτερα θα ειναι.

Εχει καταλαβει οτι μπορει να με εκβιαζει ψυχολογικα και τα κανει αυτα,εγω παλι να κλειστω απο το πρωι ως το βραδυ μεσα στο σπιτι ακομη και το Σαββατοκυριακο δεν το βλεπω πιθανον,αλλοιως θα παω εγω για ζουρλομανδυα στο τελος

Κατι πρεπει να γινει,κατι πρεπει να γινει.

Δεν υπάρχουν σχόλια: