Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 02, 2009

Υπνος σε λαθος ωρες

Κοιμηθηκα σαν ζωο παλι το απογευμα και ξυπνησα με εναν τεραστιο πονοκεφαλο,παραξενο για μενα να κοιμαμαι τοσες ωρες το απογευμα αλλα δεν μπορουσα να κρατησω τα ματια μου ανοιχτα και ξεραθηκα.
Μια η ζεστη μια το τρεξιμο απο εδω και απο εκει και κυριως το ξυπνημα καθε μερα τοσο πρωι συμβαλουν στο να κοιμαμαι καθε απογευμα σαν ζωον.
Καποια απο τα χαπια που μας εγραψαν ειναι σε ελλειψη και ετσι δεν μπορεσα να τα παρω,ειμαι σε αναμονη οταν βρεθουν να τα παρω ωστε να συνεχισει την θεραπεια της.
Με ολα αυτα εχω αφησει τα δικα μου στο πλαι,για δουλεια ουτε λογος,δεν υπαρχει τιποτα στον οριζοντα,πρεπει να παω να γραφτω στον οαεδ,να μιλησω με τον δικηγορο μου,και να προετοιμαστω για οσα φερει το μελλον.
Ευτυχως εμαθα οτι πλεον δεν χρειαζεται να στηνομαι σε ουρες στην τραπεζα για το επιδομα γιατι το βαζουν σε λογαριασμο,τι χαλι και αυτο πριν 2 χρονια να περιμενω με τις ωρες να παρω τα χρηματα και να εχω μονη επίλογη την Εθνικη στην Ομονοια.

Μιλαω στο τηλεφωνο με την Μαρια ειναι η μονη που καταλαβαινει τι περναω και με καθησυχαζει και ξεπερναω τις ανυσυχιες μου λιγακι.
Αληθεια οταν σκεφτομαι τι θα γινει αν δεν βρω εργασια με πιανει πανικος.

Προς το παρον η κυρια ασχολια μου ειναι να σταθεροποιηθει η κατασταση της μητερας μου,και μετα ασχολουμαι και με μενα.
Και ενω αλλοι μιλανε για εκλογες εγω αδιαφορω πληρως,τι θα αλλαξει δηλαδη αν γινουν εκλογες?
Τιποτα απολυτως,καποιοι που τρωγανε θα πεινασουν(ο λογος το λεει)και καποιοι που πειναγανε θα φανε καλα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: