Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 02, 2009

Aνοητα λαθη

Οπως πηγαμε ετσι γυρισαμε απο το νοσοκομειο.
Ενω ειπα στο ασθενοφορο οτι δεν θελουμε να παμε σε ψυχιατρικο νοσοκομειο,εκεινοι μας πηγαν ακριβως εκει.Και εκει μας ειπαν οτι δεν εχουν νευρολογικη κλινικη και δεν μπορουν να μας κρατησουν.
Και ενω ειδαν οτι υπαρχει προβλημα μας εδιωξαν μετα απο την εξεταση και με λεκτικη πιεση προς την μητερα μου να παιρνει τα χαπια της τα οποια μου τα εγραψαν και παλι γιατι τα παλια τα ειχε πεταξει.
Και προβληματιζομαι για το μελλον αυτης της καταστασης μια και η ιδια μυαλο δεν λεει να βαλει μου ειπαν φυσικα να την βαλω σε γηροκομειο αλλα με τι χρηματα ?
Εμαθα οτι ζητανε 1000-1200 μηνιαιως και δεν υπαρχει τετοια περιπτωση αφου ακομη και ο μισθος μου οταν εργαζομουν ηταν πολυ μικροτερος.
Ολα τα κακα μαζι ηρθαν,τι θα κανω δεν γνωριζω,υπομονη λεω αλλα για ποσο δεν εχω ιδεα.
Ελπιζω αν αρχισει να παιρνει τα χαπια της να αρχισει να κινειται γιατι τωρα ειναι πολυ μπλοκαρισμενη απο την αρρωστια.
Ζησε τον μυθο σου σε ελληνικο νοσοκομειο,και μυθος να μην ειναι τραγωδια ειναι σιγουρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: