Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 03, 2009

O Eλληνας πολιτης και αλλα αστεια

Σημερα πρωτη ημερα μετα την ανακοινωση των εκλογων και εχω ακουσει την προταση"ο Ελληνας πολιτης"δεκαδες και παρα πανω φορες,τετοια καψα πια οι πολιτικοι με μας απιστευτο,τοσα χαζα και αστεια πραγματα τα ακουμε καθε εκλογες μετα τα ξεχναμε και γιαυτο ξαφνιαζομαστε οταν τα ξανα ακουμε.

Εγω λοιπον αυτος ο Ελληνας πολιτης σημερα πηγα την μητερα μου στο νοσοκομειο,ευτυχως λοιπον εγω ο Ελληνας πολιτης προλαβα και πηρα την αποζημιωση απο την απολυση μου και δεν υπεγραψα τις διμηνες συμβασεις που ηθελαν να αλλαξουν την αοριστου χρονου που ειχα,εγω ο Ελληνας πολιτης λοιπον μπηκα σε εναν θαλαμο απεριγραπτα ασχημο με κρεβατια που τα σεντονια τους ηταν βρωμικα και η μητερα μου δεν ηθελε να ξαπλωσει πανω σε αυτα.

Εγω ο Ελληνας πολιτης θα νοικιαζομουν απο την εταιρεια μου σε μια αλλη εταιρεια με μονο σκοπο να χασω ολα τα εργασιακα μου δικαιωματα,εγω ο Ελληνας πολιτης λοιπον ψαχνω απεγνωσμενα για εργασια και ολοι μου λενε οτι δεν προσλαμβανουν 50αρηδες τοτε γιατι οι κυβερνησεις δεν δινους στους 50 ετων και
ανω ανεργους ενα θανατηφορο χαπι να πεθαινουμε να μην ταλαιπωρουμαστε

Εγω ο Ελληνας πολιτης λοιπον θα κανω αυτο που εκανα τοσα χρονια,θα αδιαφορησω για την διαδικασια αυτη που λεγεται εκλογες,θα γινω ο οαεδ μου και θα πιστεψω οτι αφηνω στην ανεργια οσους απο αυτους που με θυμουνται καθε 2 η 3 η 4 χρονια
,σε ενα βρωμικο νοσοκομειο,η θα τους δανεισω σε μια αλλη χωρα που ειναι και το καλυτερο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: