Πέμπτη, Οκτωβρίου 01, 2009

Λιγος καθαρος αερας

Ξυπνησα με πονοκεφαλο αλλα δεν θα το βαλω κατω,εκανα καποια ψωνια αν και δεν εχω διαθεση να φαω τιποτα και αποφασισα να μεινω στο κρεβατι ολη μερα.
Ειπα να παω εδω η εκει αλλα τελικα η αναγκη μου για λιγη ησυχια ηταν σημαντικοτερη,και ετσι αποχη απο ολα για σημερα.
Στο νοσοκομειο ουτε που θελω να παω,σκεφτομαι οτι θα αρχισει να με εκβιαζει ψυχολογικα και να με πληγωνει και μαλλον θα το αφησω για αλλη μερα.
Ειδα λιγο τις πρωινες ανοησιες,πως να βαφτειτε τελεια κλπ,λες και αυτο ενδιαφερει την καθε νοικοκυρα το πρωι,αλλαξα καναλι οπου ειδα πολιτικες συζητησεις και ηρεμησα λιγο.
Οι ελπιδες που ειχα οτι ισως με επαιρναν απο το πολυκαταστημα για δουλεια εχουν εκλειψει τελειως και σκεφτομαι οτι αδικα εστειλα τα μεηλ στον διευθυντη παρακαλωντας για δουλεια,αυτοι ολοι μονο την τσεπη τους κοιτανε,τι κι αν ο διπλα τους δεν εχει να φαει χεστηκαν.

Λιγο καιρο θα περιμενω στελνοντας βιογραφικα που ποτε δεν θα απαντηθουν και μετα αποφασιζω για το τελευταιο βημα μου,ας μην σκεφτομαι εκεινη την εποχη απο τωρα.

Αυριο λεω να παω προς την Αιγινα να δω τα ξαδερφια μου που εχω πανω απο 2 χρονια να δω,να παρω λιγο καθαρο αερα,να θυμηθω τα μερη που μεγαλωσα.'
Χρειαζεται που και που ενας ανθρωπος να επιστρεφει εκει που αρχισε,να θυμαται.
Καλο μηνα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: