Σάββατο, Οκτωβρίου 03, 2009

Επισκεπτηριο

Ημερα για επισκεπτηριο σημερα,ξεκινησα πρωι-πρωι και εφτασα νωρις στο νοσοκομειο,περασα εξω απο τον θαλαμο,κοιμοταν,ειπα να την αφησω να κοιμηθει ακομα λιγο και καθησα εξω σε ενα παγκακι.
Ανθρωποι μοναχοι περνουσαν,αλλοι μου ζητουσαν ενα τσιγαρο,αλλοι χρηματα για εναν καφε,μερικες γυναικες φωναζαν μονες τους,τι σκεφτονταν δεν μπορω να ξερω,ελεγαν για στρατηγους,για γαμισια,για πραγματα που δεν καταλαβαινα.
Ξαναμπηκα μεσα,νοσηλευτης πουθενα,μια καθαριστρια μονο προσπαθουσε να σφουγγαρισει εκει που πατουσαν ολοι.
Ξυπνησε με κοιταξε,πηγα κοντα της,μαμα τι κανεις?Αρχισε τα παραπονα,τα χαπια μυριζουν δεν τα μπορω,τι να της πω δεν ηξερα.

Της πηρα ενα προφιτερολ,την ταισα σιγα-σιγα,μου αρεσε κατι που μου εδωσαν εχθες σαν κεηκ ειπε,παρε μου θελω κι'αλλο.Δεν καταλαβαινα τι εννοουσε πηγα και της πηρα δυο σαμαλι απο την καντινα,επεστρεψα στο δωματιο,ηρθαν και αλλες γυναικες,δωσε μου κι'εμενα ελεγαν,αλλοι ζηταγανε ευρω για καφε.

Παμε μια βολτα να περπατησεις λιγο,καλα την ειδα τουλαχιστον επαιρνε τα χαπια της,στεκοταν και περπατουσε ηρεμα,σκυφτα λογω του προβληματος στην μεση αλλα ηρεμα.

Πρεπει να παιρνεις τα χαπια σου της ειπα,δεν ειναι δυνατον να σε φερνω σε τετοια μερη συνεχεια,πρεπει να τα παιρνεις.

Θελω να κανω μπανιο μου ειπε,δεν εχει ουτε σαπουνι εδω,μην ανησυχεις θα ελθω να σε κανω εγω εχε υπομονη,θα φερω και πετσετα και σαπουνι,τι γαμοτο που ειναι οι
νοσηλευτες?
Πουθενα,δεν ειδα ατομο ζωντανο ενω η κινητικοτητα ηταν συνεχης εκει μεσα απο ατομα γυναικες και ανδρες που αλλοι εψελναν αλλοι τραγουδαγαν,ειχα επιμεινει
να μας πανε σε νευρολογικη κλινικη,γιατι μας φερανε εδω δεν ξερω.

Περασε η ωρα ετσι,πρεπει να φυγω υπομονη παιρνε τα φαρμακα να παμε σπιτι μαμα.
Την φιλησα,οταν καποια μερα φυγει θα εχω ξεχασει οσα εχω περασει ολα αυτα τα χρονια και θα μεινει μονο η ελλειψη της.

Δεν υπάρχουν σχόλια: