Δευτέρα, Δεκεμβρίου 14, 2009

Μανα

Ξεκινησα να κανω καποιες δουλειες το πρωι,το σπιτι ειναι πολυ κρυο και υγρο γιατι η πολυκατοικια δεν εχει κεντρικη θερμανση και κλιματιστικο δεν ειναι η εποχη για να ανοιγω.

Κτυπησε το τηλεφωνο,ηταν η κοινωνικη λειτουργος απο το νοσοκομειο,απορησα.

Σας παιρνω να σας πω οτι η μητερα σας δεν δεχεται να υπογραψει την εξουσιοδοτηση για να παρετε εσεις την συνταξη της,πιστευει οτι θα την καταχραστειτε και θελει να υπογραψετε οτι θα παρετε μονο εναν μηνα και θα τα δωσετε για να εχει αποκλειστικη νοσοκομα η ιδια.

Λες και τοσα χρονια το ιδιο δεν λεει,εχω ακουσει και χειροτερες κατηγοριες και τις εχει πει και σε οσους γνωστους και συγγενεις μας,το θεμα ειναι πως μπορει και σκεπτεται παντα το κακο,και ειδικα οταν εχει να κανει με μενα,ολα εγω τα εχω κανει,για ολα εγω φταιω.

Και ας ετρεχα να ψωνισω,να μαγειρεψω,να καθαρισω,να την πλυνω και να την λουσω.
Θα μου πεις τι περιμενεις με μια γυναικα που ειναι στην κατασταση της?

Εδω δεν εχει πει μια καλη κουβεντα για μενα ακομη και οταν ηταν καλα τωρα περιμενω να πει?

Κριμα οι γονεις να ταλαιπωρουν τα παιδια τους σε ολη τους σχεδον την ζωη,αδιαφορωντας για τα αισθηματα τους,τις ανησυχιες τους,τα προβληματα τους.

Απλα καταλαβαινω οτι οπως δεν ειχα την συμπαρασταση της τοσα χρονια τωρα που ειναι και αρρωστη παλι εγω ειμαι στο στοχαστρο της,δικαιολογει στο λιγο μυαλο που της εχει μεινει γιατι και πως εφτασε να καταληξει εκει που εχει καταληξει.

Και δεν καταλαβαινω γιατι δεν φροντιζουν απο το νοσοκομειο να παιρνει την συνταξη της εκει,και να με ξαλαφρωσουν απο αυτο το βασανο.

Σε ποιον να τα πω ολα αυτα και τι να μου απαντησει,ακομη και απο το νοσοκομειο βρισκει τροπους να με ταλαιπωρει και να με πληγωνει.

Μανα σου λεει μετα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: