Πέμπτη, Δεκεμβρίου 24, 2009

www.Opengov.gr Νο2


Οσους νομους και να ψηφισετε,οσες φορολογιες και αν βαλετε,δυστυχως δεν θα καταφερετε τιποτα για τον παρακατω λογο.

Δεν εχετε τα ατομα που πρεπει για να ελεγξουν τους φοροφυγαδες,οι ελεγχοι ειναι διαβλητοι.
Τωρα θα σκεφτειτε….τι μας λεει ο κυριος και ισως μειδιασετε.

Λοιπον…στα 16 χρονια που βρισκομαι αι εργαζομαι στην Ελλαδα εχω καταγγειλει 5 ΠΕΝΤΕ εταιρειες λιανικης για φοροδιαφυγη.

Με στοιχεια οχι απλα μια ανωνυμη καταγγελια αλλα επωνυμη.

Σε ολες τις καταγγελιες μου ειχα επισυναψει τα δικαιολογιτικα και τον τροπο που γινοταν η φοροδιαφυγη,απο την ημερα της καταγγελιας μου ακολουθουσα την πορεια της εως εκει που μου επιτρεποταν γιατι μετα με απεκλειαν απο καθε επαφη με αυτην.

Ειχα προτεινει να μιλησω με οποιον-οποιους θα εκαναν τον ελεγχο ωστε να τους ενημερωσω για τον καλυτερο τροπο ελεγχου.για καλυτερο αποτελεσμα,κανενα ενδιαφερον,απλα δεν μπορουμε να σας πουμε τιποτα…ηταν η απαντηση.

Φυσικα μαθαινα επειτα απο τον ελεγχο οτι αυτοι που πηγαν τα «πηραν»και η υποθεση εκλεινε χωρις κανενα συμπερασμα.

Και τωρα εσεις ερχεστε και μας λετε για χιλιοστη φορα οτι θα παταξετε την φοροδιαφυγη,μαλλον ειναι αλλος ενας τροπος για να επιβαλλετε περισσοτερους φορους σε μισθωτους και συνταξιουχους.
Πολυ ωραια λογια αλλα χωρις αντικρυσμα.

Αν δεν θεσπισετε αμεσα το ποθεν εσχες για ολους τους εφοριακους και τις οικογενειες τους,και οχι για το μελλον αλλα και για τα προηγουμενα 20 χρονια ωστε να δειτε οτι με τους μισθους που παιρνουν δεν διαιολογειτε η περουσια τους,αν δεν κλεισετε καποιους εμπορους και ελευθερους επαγγελματιες,οπως γιατρους και δικηγορους φυλακη για παραδειγματισμο δεν θα αλλαξει τιποτα.

Στο τελος σας ενημερωνω οτι στην τελευταια καταγγελια μου για φορο και εισφοροδιαφυγη,ο εργοδοτης μου καταδικαστηκε απο το εφετειο αθηνων για παρανομη και καταχρηστικη απολυση,αλλα δεν καταδικαστηκε για φοροδιαφυγη γιατι ο ελεγχος δεν βρηκε τιποτα απο την πολυ απλη κλοπη που επι δεκαετιες τωρα κανει.
Και του χορηγησε και πιστοποιητικο για αυτο.
Εδω γελαμε φυσικα.

Καλα κρασια λοιπον,αν βρειτε ακρη στειλτε μου ενα γραμμα.
Το ιστολογιο μου σας το εχω γραψει διαβαστε το.

Δεν υπάρχουν σχόλια: