Σάββατο, Ιανουαρίου 09, 2010

Εργασιακου Μεσαιωνα συνεχεια

Εγω οπως γνωριζετε δεν εργαζομαι,εχω ομως αρκετες εμπειριες τα περασμενα χρονια απο τις συμπεριφορες εργοδοτων,καποιες απο αυτες τις εχω αναφερει και εδω σε παλαιοτερες αναρτησεις.

Μου θυμισε το παρελθον λοιπον η συζητηση που ακουσα στο σουπερ μαρκετ που μολις πηγα για τα λιγοστα ψωνια του Σαββατοκυριακου.

Μιλουσαν δυο εργαζομενες στο ταμειο.....

Μεθαυριο ειμαι απογευματινη ειπε η πρωτη...
Δηλαδη θα εχω αδεια απο Δευτερα?ρωτησε η δευτερη...
Μαλλον απαντησε η πρωτη.

Συγνωμη που ρωταω....μπηκα στη μεση εγω....σημερα μαθαινετε οτι την δευτερα θα εχετε αδεια?

Το ειχα ζητησει καιρο,προσπαθησε να πει η κυρια...

Μας πηρε χαμπαρι ειπε παλι η πρωτη χαμογελωντας.

Και αν θελετε να πατε καπου με την οικογενεια σας πως θα το προγραμματισετε?ξαναρωτησα.

Τι να απαντησει η υπαλληλος,λες και δεν γνωριζουμε ολοι τον μεσαιωνα που επικρατει στα εργασιακα.
Εδω στο πολυκαταστημα υπηρχε εταιρεια απο τις μεγαλυτερες στον κλαδο των υποδηματων που δεν εδινε καν αδεια και ουτε την πληρωνε,και οσες φορες φεραμε την επιθεωρηση εργασιας να τους ελεγξει αυτοι ηρθαν,ειδαν και απηλθαν.

Αν θυμαστε παλι οσοι ακομη μπορειτε να θυμαστε, καποιοι πριν τις εκλογες μιλουσαν για εργασιακο μεσαιωνα και επισκεπτονταν τις επιθεωρησεις εργασιας ταχα μου ταχα μου απο ενδιαφερον για τους εργαζομενους.

Να που αυτοι οι οροι ξεχαστηκαν αμεσως τωρα δεν εχουμε μεσαιωνα,εχουμε αναγεννηση.

Και να μην ξεχναμε οτι στα σουπερ μαρκετ ειδικα οι συνθηκες ειναι απαραδεκτες και αναγκαστικα για βιοποριστικους λογους οι γυναικες που εργαζονται εκει σαν ζωα, ανεχονται οτι αποφαση παρει η εργοδοσια χωρις αντιρρηση γιατι αν αντιδρασουν θα βρεθουν μαζι με μενα στις τεραστιες ουρες του οαεδ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: