Τετάρτη, Ιανουαρίου 20, 2010

Πιστευω εις εναν......?

Αρχισαν παλι οι ιερεις,οι μεγαλοσχημοι φυσικα να εκφερουν την γνωμη τους για καθε τι που γινετε σε αυτην την χωρα,θα μου πεις εδω την γνωμη μου λεω και εγω γιατι να μην την που εκεινοι?

Γιατι απλα εγω δεν ζω πλουσιοπαροχα,δεν μετακινουμε με πολυτελη αυτοκινητα,δεν αδιαφορω που τοσες χιλιαδες ανθρωποι δεν εχουν τα βασικα για να ζησουν,δεν καταπατω η κληρονομω τεραστιες εκτασεις για να τις νοικιαζω και να ζω,δεν κοροιδευω κανεναν προσποιουμενος τον πιστο χριστιανο.

Και δεν μας λενε τουλαχιστον σε ποιο σημειο του ευαγγελιου γραφει οτι πρεπει να πλουτιζουν σε τετοιο βαθμο,να αδιαφορουν για τον κληρο τους,να ντυνονται σαν μαζορετες και να προκαλουν τον κοσμο.

Καποτε ειχα εναν φιλο,εφυγα για την Αυστραλια...χαθηκαμε,καποια στιγμη οταν γυρισα τον ειδα ντυμενο με ρασα.
Ξαφνιαστηκα,δεν ηταν ο τυπος του ιερεα απο οσο ηξερα.
Τον ρωτησα ποιος ηταν ο λογος που αποφσισε να γινει ιερωμενος,και μου απαντησε....
Αποφασισα να πλουτισω....απλα.

Δεν ειναι ολοι οι ιερεις ετσι το ξερω,αλλα πειτε μου εναν που εχει δωσει το καλο παραδειγμα,και δεν μιλαω για τους απλους παπαδες,οχι,μιλαω για την κεφαλη και ολους τους υπολοιπους που μαζευονται καθε τοσο στην μονη Πεντελης και ψελνουν στον Θεο.
ΚαΙ εγω θα εψελνα ακαταπαυστα μαλιστα αν ειχα την τυχη να τρωω και να πινω χωρις να κουραζομαι.

Α ναι,ο λογος που εφυγα μακρυα απο οσους φορανε ρασα....αυτο το να φωναζει ο ενας τον αλλον με γλυκα ονοματακια...να μην πω τι με εκανε να αηδιασω.

Και μην με πειτε οτι διαχωριζω τους ανθρωπους αναλογα με την σεξουαλικη τους προτιμηση,ο καθενας μας οπως και εγω μπορει να κανει στο κρεβατι του οτι γουσταρει και δεν πεφτει σε κανεναν λογος,μα οταν εισαι ιερεας τοτε αλλαζει το πραγμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: