Τρίτη, Ιανουαρίου 05, 2010

Εγερση

Περιμενοντας την τελευταια αργια των εορτων,οχι για μενα φυσικα μιας και ειμαι σε αργια τους τελευταιους 5 μηνες,λεω να σηκωθω και να ξεκινησω προς το Κορωπι.
Μερικες φορες ειδικα τους τελευταιους μηνες το να σηκωθω σημαινει μια αρκετα σοβαρη προσπαθεια κυριως ψυχολογικα,αλλα υπαρχει και αλλος ενας λογος που τον Χειμωνα προτιμω να ειμαι στο κρεβατι.

Το σπιτι ειναι του 65,απο εκεινα τα κτηρια που θα ελεγες οτι πρεπει να γκρεμιστουν οπωσδηποτε,οχι οτι τα υπολοιπα κτηρια σε αυτην την πολη ειναι καλυτερα,εκτος των νεοκλασσικων φυσικα.
Οταν αγοραστηκε εγω ημουν στο Συδνευ,ετσι κι'αλλοιως και εδω να ημουν λογο δεν θα ειχα με την ξεροκεφαλια της μητερας μου,ο κυριος λογος που το αγορασε ηταν η τιμη του,τοτε εκανε οσο κανει ενα ταξιδι στην Νεα υορκη σημερα.

Οταν ηρθα να μεινω εγω εδω αρχισα σιγα-σιγα οσο μου επετρεπαν τα οικονομικα μου να το συμμαζευω,αλλαξα τα κουφωματα εκτος ενος,εβαλα νεα κουζινα,λιγο το μπανιο,βαψιματα,πριζες κλπ.

Αυτο που παντα ελειπε και δεν μπορουμε να κανουμε τιποτα ηταν η θερμανση.
Παραξενο αλλα δεν εχει κεντρικη θερμανση.

Αυτο σε συνδυασμο με τα υλικα που τοτε δεν περιειχαν τις υλες που τωρα δινουν καλυτερη μονωση σε ενα σπιτι σημαινει οτι....
Το καλοκαιρι αν δεν αναψει το κλιματιστικο...δεν κοιμαμαι απλα.
Τον χειμωνα αν δεν αναψει το κλιματιστικο,καλυτερα να μενω κατω απο τα σκεπασματα αλλοιως ακομη και αυτες τις ημερες που δεν κανει ιδιαιτερο κρυο παγωνεις ορθιος.

Και ολα αυτα σε συνδυασμο οτι με επιδοματα ανεργιας η οτιδηποτε αλλο δεν ζει κανεις πουθενα,καλυτερα να μενω κατω απο τα σκεπασματα παρα να δινω ολο το επιδομα στην δεη.

Τουλαχιστον δεν εχουμε να πληρωνουμε ενοικιο και να μας εχουν πεταξει εξω και
ευχαριστουμε τον Κυριο που δεν κοιμομαστε με τους αστεγους στην Σοφοκλεους
περιμενοντας ενα πιατο φαγητο απο τον λατρευτο μας αλλα αταλαντο δημαρχο.

Των Φωτων αυριο,δεν ακουσα καθολου να λενε τα καλαντα σημερα,περνανε οι καιροι,φοβουνται να βγουν τα παιδια να τα πουν,κλειστες και οι πορτες συνηθως.

Να τα πω εγω?

Δεν υπάρχουν σχόλια: