Δευτέρα, Φεβρουαρίου 01, 2010

Τα πανω και τα κατω μου

Ειναι καποιες μερες που ξεχνιεμαι,λεω ειμαι οκ,στα πανω μου που λενε,αλλες μερες ενα με το χωμα,και δεν σηκωνομαι ευκολα,βαρια διαθεση και αντε να περασει.

Δεν χρειαζεται να γινει κατι ιδιαιτερο για να γινω ετσι,μια ασχημη σκεψη,συνηθες αυτους τους μηνες,φιλοσοφικες αναζητησεις,ποιος ειμαι και που παω,τι εκανα σωστα και τι λαθος και τετοια.

Το κυριοτερο ειναι οτι μου λειπει μια απασχοληση,οχι ασχολια,απο αυτες βρισκω,κατι να περναει δημιουργικα η μερα μου,και να μου δωσει και κουραγιο για την δυσκολη συνεχεια που αναμενεται να ελθει αργα η γρηγορα.

Και ωραια μερικες ωρες περναω στο διαδυκτιο,γραφω μερικες απο τις σκεψεις μου,μερικες γιατι αν τις εγραφα ολες ισως να τρομαζα και εγω,τρομαζω και που τις σκεφτομαι τωρα.

Απο τα πανω στα κατω ειναι πολυ ευκολο να παω τετοια εποχη,οταν εχω παρακαλεσει,στειλει βιογραφικα,και ξαναστειλει στην δουλεια που ημουν 4 χρονια και δεν εχω παρει ουτε μια απαντηση,και αναρωτιεμαι γιατι,και ας εστειλα και μεηλ στον γενικο διευθυντη τρεις φορες τιποτα,αδιαφορια πληρης,και η αναμονη βαρια και οδυνηρη.

Η περασμενη χρονια δεν ηταν και απο τις καλυτερες που εχω ζησει,οκ εχω ζησει και χειροτερες μικρος,αλλα τωρα κατανοω τα προβληματα,νεωτερος τα αφηνα απλα να περασουν δεν τα αγγιζα,οποτε ειναι πιο εντονα και με αγγιζουν πιο πολυ.

Στα πανω η στα κατω μου προσπαθω να ξεπερασω,να αφησω εστω και για λιγο πισω μου το σημερα,ισως το αυριο να ειναι καλυτερο,το καλυτερο μπορει να ειναι και κατι κακο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: