Πέμπτη, Μαΐου 13, 2010

Σημερα εχασα την δουλεια μου

"Οικονομικη κριση μου ειπαν,η εταιρια δεν παει καλα.Επαιρνα 800 Εβραιοπουλα.Ειμουν μαζι με μια κοπελα 6 χρονια,ηθελε να παντρευτουμε,και εγω το ηθελα.Δεν το επαιρνα αποφαση,εγω με 800 αυτη με 400,που να πας ελεγα...


Με Χωρισε και αυτη σημερα γιατι η σχεση μας δεν βγαζει πουθενα μου ειπε.Εχει δικιο.Τσαντιστικα και πηρα το μηχανακι μου,παπακι,το μονο που εχω,βγηκα να παρω ενα μπουκαλι ουισκι να κατσω να πιω και να δω τον τελικο του UEFA.Δεν ξερω γιατι.Στο δρομο,στο φαναρι, ειδα εναν κουστουμακια με Porsche.Τσαντιστικα παλι.Ηθελα να βαλω το κεφαλι μεσα και να του δαγκωσω το λαρυγγι.Δεν ξερω γιατι.Μετα μου ξαναηρθε η λογικη,δεν μου εκανε τιποτα το παλικαρι σκεφτηκα και συνεχισα.Για που δεν ξερω,απλα συνεχισα."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Φιλε
Σκοτωνουν τα ονειρα μας,την ζωη μας,το μελλον μας,και υπερηφανευονται για νικες και επιτυχιες.
Οταν ξεσηκωθει ο κοσμος και τους δαγκωσει το δικο τους λαρυγγι τοτε θα μας πουνε τρομοκρατες και αναρχικους.

Δεν υπάρχουν σχόλια: