Τετάρτη, Ιουλίου 21, 2010

Νεο Εσυ,γερασα εγω



Παλι τα καταφερε να με νευριασει πρωι- πρωι η ταχα μου υπουργος υγειας,η οποια βγηκε παλι στα καναλια να ανακοινωσει το νεο συστημα υγειας.

Καλα δεν υπαρχει interactive τηλεοραση να μπορεις να πεταξεις ρε παιδι μου ενα γιαουρτι,μια πετρα,μια χαλασμενη τοματα,εχεις και τους γελοιους δημοσιογραφους να μην αφηνουν και κανεναν να εχει καμμια αντηρρηση.

Αυτη τωρα νομιζει οτι εχει και ικανοτητες,και κανει και κατι νεο,αλλα δεν καταλαβαινει οτι ακολουθει απλα τα ιχνη των προκατοχων της ανικανων υπουργων υγειας,λογια λογια λογια και απο εργο τιποτα.

Παλι ειπε για τις προσληψεις στα δημοσια νοσοκομεια,φυσικα εγω που τοσα χρονια παω και ερχομαι μεσα εξω λογω της ασθενειας της μητερας μου το ιδιο χαλι εβλεπα τοτε,το ιδιο χαλι βλεπω και τωρα.

Οσο για αυτες τις νοσηλευτριες που θα προσλαμβανε απο αρχης, ακομη με τα ποδια ερχονται απο την Σηβηρια μαλλον γιατι δεν εχουν φτασει.

Αν ολα ειναι τοσο ωραια οπως τα λεει πως και πεθαινουν ανθρωποι καθε λιγο και λιγακι απο τις τεραστιες ελλειψεις?
Αν αυτο το τερατουργημα που θελει να φερει σαν νομοσχεδιο για ολοημερα νοσοκομεια λειτουργησει ποτε εμενα να με πειτε Μιμη Ντενιση,ε πειτε με κι οτι αλλο θελετε αυτο δεν λειτουργει.

Αι σιχτιρι με τους ανικανους,βαρεθηκα σ αυτη την χωρα να ακουω μαλακιες απο το πρωι ως το βραδυ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: