Δευτέρα, Ιουλίου 19, 2010

Ο Ταξιδευτης



Παλι ταξιδακι ο διαχειριστης μας,φυσικο ειναι με την αιγλη που εχει,εφοσον καταφερε και εσωσε εμας τωρα παει και στην Μεση Ανατολη να σωσει και αλλους λαους,ρωταω εγω τωρα.....στην Μεση Ανατολη το ξερουν?

Και φυσικα συνεχιζει να δεινει συνεντευξεις σε ξενα μεσα παρουσιαζοντας μας τοσο συγκαταβατικους,και εκει βγαζει τον πονο και το δακρυ του για τις κακουχιες στις οποιες μας εχει οδηγησει.
Ποσο λυπαται δεν λεγεται,το βραδυ δεν μπορει να κοιμηθει απο την λυπη του που εκανε τους φτωχους φτωχοτερους,τετοια στεναχωρια ουτε η Μαρθα Βουρτση στις παλιες ελληνικες ταινιες.

Αληθεια τι εγινε με το τουρκικο πλοιο που παει κι ερχεται?Υπουργος εξωτερικων δεν ειναι ο διαχειριστης μας?

Δεν καθεται να λυσει σοβαρα κανενα απο τα προβληματα τα δικα μας και μετα να τρεχει απο δω κι απο κει?

Μπα σου λεει ας τους να βραζουν στο ζουμι τους,εγω ειμαι παγκοσμιος διακυβερνητης και εχω δουλειες να κανω,εξ'αλλου οτι ηταν να κανω εκει το εκανα.

Να μπορουσαμε να γυρισουμε τον χρονο πισω,περισυ τετοιον καιρο,να ειχαμε σκεφτει λιγο ωριμοτερα,να βλεπαμε οτι το αλαλο δεν εχει σκοπο να κανει τιποτα απο οσα μας ελεγε τοτε,και ισως φετος να ειμαστε λιγο καλυτερα.

Λιγο ομως γιατι το κουρασμενο ειχε ηδη φτασει την χωρα σε βαθμο χρεωκοπιας.

Στερνη μου γνωση να σ'ειχα πρωτα!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: