Παρασκευή, Ιουλίου 23, 2010

Γκαντεμια


Χθες ειχα μια απο τις πιο ατυχες μερες που θυμαμαι,σκεπτομαι αν δεν ειχα αποφασισει να ανεβω Κορωπι ισως να μην συνεβαινε τιποτα απο ολα αυτα.

Κατ'αρχην μολις μπηκα στο σπιτι εβγαλα το ρολοι μου....δωρο,και το αφησα πανω στο τραπεζι,μετα αποφασισα να το μεταφερω σε ενα αλλο μερος με αποτελεσμα να πεσει κατω,να σταματησει να δουλευει,τα εφτυσε δηλαδη 300 ευρω πανε.

Μετα καθαριζοντας λιγο το σαλονι μετεφερα το φωτιστικο δαπεδου απο το ενα μερος στο αλλο,οταν πηγα να το βαλω παλι στην θεση του...επεσε το γυαλι και εγινε..γυαλακια....φτου γαμοτο και παλι φτου.

Λεω θα τριτωσει δεν μπορει,κι ομως δεν συνεβη τιποτα εως σημερα το πρωι που εφυγα για να κατεβω στο κεντρο να δω αν φτιαχνετε το ρολοι μου.

Παω να βαλω τα γυαλια μου.....σπασμενος ο σκελετος......

Ακομη βλαστημαω,σεμνα ομως οχι ασκοπα,φυσικα λεφτα για επισκευες δεν εχει οποτε πηρα ενα παλιο ρολοι,κατι γυαλια της πλακας που ειχα απο ενα ταξιδι,το φωτιστικο θα μεινει ετσι,και ολα καλα.

Τωρα πειτε μου,γινονται αυτα ετσι σε μια μερα?

Η γλωσσοφαγια ειναι,η με ποθουν τοσο πολυ για το αγαλματενιο μου κορμι που μου εκαναν μαγια για να με δεσουν.

Χαλια η διαθεση,χαλια ηταν και πριν οποτε τι χειροτερο?

Δεν βαριεσε λεω,τι αλλο να συμβει?

Το πολυ πολυ να πεσει το ταβανι στο κεφλι μου.

Χειροτερα δεν γινετε.
Λες να με γκαντεμιασε ο Παγκαλος?
Η ο Μητσοτακης που γραφω για την Θοδωρα?
Ουαου!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: