Τετάρτη, Αυγούστου 25, 2010

Μονος

Γυρισα σπιτι απο τον γιατρο και εκανα ενα μπανιο,εσταζα απο τον ιδρωτα,ειχα κατεβει στο κεντρο για αυτον και μονο τον λογο,βλεπετε τα φαρμακα για το στομαχι ειναι πλεον απαραιτητα,δεν ηθελα να δωσω αλλο ενα ευρω για το εισητηριο επιστροφης και ετσι περπατησα ως το σπιτι,με τετοια ζεστη σκεφτηκα.
Η Αγιου Κωνσταντινου σαν δρομος απο αλλη χωρα,με αλλους ανθρωπους,πως ζουν σκεφτηκα ολοι αυτοι?στα πεζοδρομια δεν βγαινει μεροκαματο,τι τρωνε?

Περασα απο την τραπεζα και πηρα το επιδομα ανεργιας,τι να φτασει σκεφτομαι αυτο,παλι με δυσκολια θα βγει κι αυτος ο μηνας,μετα απο τρεις μηνες που τελειωνει να δω πως θα την βγαζω,προσπαθω να μην με παρει απο κατω,ηδη ειμαι αρκετα χαμηλα.


Μετα απο τοσες μερες με παρεα μου ειναι αδυνατον να ειμαι παλι μονος ολη την εβδομαδα,κανω υπομονη να ερθει το Σαββατο,σκουπιστηκα και εβαλα κατι να φαω,τηλεοραση εχω να ανοιξω εδω και ενα μηνα,τι να ακουσω τις εξαγγελιες των γελοιων διοικητων μας?

Τι καλυτερευσε τελικα μεσα σε αυτους τους δεκα μηνες?τιποτα,ουτε μια απο τις υποσχεσεις δεν εγινε πραγματικοτητα,μας κοροιδευουν μπρος στα ματια μας με λογια,και ειμαι πλεον σιγουρος οτι τιποτα δεν θα αλλαξει προς το καλυτερο.

Ξεραθηκα στον υπνο,αστειο να κοιμαμαι ενω δεν εχω κανει τιποτα που να με κουρασει,και να ενας τεραστιος πονοκεφαλος με το ξυπνημα.
Η ζεστη με κουραζει περισσοτερο απο οτι αλλο,αποφευγω να ανοιγω το κλιματιστικο,ηρθε η δεη,το ενα τεταρτο του επιδοματος εκει θα παει,πως ζουν αλλες οικογενειες με τους μισθους που παιρνουν?

Να βγω εξω μαλλον αδυνατον,εδω με το πι-σι παρεα θα την βγαλω παλι,μονος,ασχημη λεξη αυτη,οταν δεν την επιλεγεις εσυ.

Στο νοσοκομειο σκεφτομαι να παω,το αφηνω για αυριο,το εχω κανει πολλες φορες αυτο,θα με ρωταει παλι αυτες τις ερωτησεις που μου τρυπανε το μυαλο,αυριο...αν δεν αλλαξω γνωμη και παλι.

Πως αλλαζει ο καιρος,που φανταζομουν οτι καποια μερα θα εμενα μονος κι εγω,οτι θα εφευγε και ο τελευταιος δικος μου ανθρωπος απο το σπιτι,οτι θα συνεβαιναν ολα οσα εχουν συμβει.

Μια γειτονισα με ρωτησε αν πουλαω το σπιτι,τι συζητανε αυτες?τι εννοια εχουν,θελει να το αγορασει,μα δεν το σκεφτηκα ποτε αυτο,απο που τα βγαζουν?
Τι κοσμος θεε μου,τι το θελει κι αλλο σπιτι 60 ετων και πλεον?
Ποσο περιμενουμε να ζησουμε?

Μετα λεω,καλυτερα μονος,ποιος νοιαζεται πλεον για τον διπλανο του.....

Δεν υπάρχουν σχόλια: