Κυριακή, Σεπτεμβρίου 12, 2010

Η αξια της ζωης


Οι τελευταιες τρεις ημερες με εχουν εξαντλησει εντελως,πηγαινε-ελα στο νοσοκομειο,διαθεση μηδεν,αναμονη για το τι θα φερει η αυριανη ημερα,τι αλλο χρειαζεται καποιος?

Οι αστειες και ανευθυνες συμπεριφορες και η δικαιολογηση των παντων συνεχιστηκε,ολοι εχουν μια δικαιολογια που λεει δεν φταιω εγω,φταιει εκεινη,η αναπληρωτρια προισταμενη,συμπαθητικη γυναικα με ακουσε με προσοχη,πολλες φορες μου ηρθε να κλαψω,εχεις δικιο ειπε στο τελος,αν δεν ηθελαν τα 300 ευρω ας μην αναλαμβαναν την μητερα σου,η αποκλειστικη στο διπλανο κρεβατι στην παθολογικη μου ψυθιρισε,και οι νοσοκομες εδω το λενε...την ειχαν παρατησει.

Πρεπει να τσακωνεσε συνεχως δηλαδη,η να εχεις 62 ευρω την ημερα να δινεις σε αποκλειστικη που θα ειναι μονο για το δικο σου ατομο,αλλοιως θα πεθανει,επι 30 ημερες?Και τα Σαββατοκυριακα και αργιες διπλα.

Μα αν ειχα 2000 ευρω τον μηνα δεν θα την ειχα αφησει εκει,δηλαδη οσοι δεν εχουν οικονομικη ανεση να ξερουν οτι στο νοσοκομειο θα πεθανουν.

Ποσο τελικα αξιζει μια ανθρωπινη ζωη ειναι δυσκολο να το μαθει καποιος,συνηθως οι ζωες που αξιζουν στην χωρα αυτη ειναι αυτες των πιο αχρηστων ανθρωπων που ζουν εδω,ονοματα μην λεμε,ολοι ξερουμε ποιοι ειναι,αυτοι που τρεχει ο υπουργος στα νοσοκομεια και μιλαει ιδιαιτερως με τους γιατρους και τους παρισταμενους,αυτοι που εχουν την οικονομικη ανεση να τρεχουν σε ειδικευμενα κεντρα στο εξωτερικο,οχι απο τις οικονομιες τους φυσικα.

Χθες και σημερα ειναι λιγο καλυτερα,της εδωσαν αντιβιωση,ορους πολλους η νοσηλεια εκει τουλαχιστον αποκτα το νοημα που πραγματικα εχει οχι ασυλια και τεμπελια δηλαδη.
Κατεβηκε καποια στιγμη η αντικαταστατρια της αποκλειστικης μου που ειναι εως σημερα σε διακοπες να με κολακευσει οτι εγω ειμαι ο καλυτερος γιος και που πηγαινω συνεχεια και οτι την φροντιζουν και την προσεχουν.
Φαντασου να μην την φροντιζαν κιολας τι θα ειχε παθει,ξεχασε οτι εχθες εφτασε στο νοσοκομειο στις 10.10 την ωρα που πηγαινα κι εγω.
Αναρρωτιεμε τι ωρα εφαγαν πρωινο και τι ωρα καθαρισε τους ασθενεις της.
Ετσι γινομαι κι εγω νοσηλευτης να δουλευω 5 ωρες,να πληρωνωμαι αφορολογητα και να μην εχω αδεια.

Ανοιξε τα ματια της ευτυχως, ψελλιζει λιγο,σαστισμενη ειναι,αλλα εφαγε οτι και να της δωσαμε κι εγω και οι νοσοκομες εκει,ποια η δικαιολογια οτι δεν τρωει?
Απλα δεν μπορει να φαει μονη της,ουτε νερο να πιει,αν καποιος δεν εχει την υπομονη να την ταισει και να της δωσει αρκετο νερο....

Παλι ο ασθενης φταιει και για αυτο?

Ελπιζω να καλυτερεψει λιγο,απο τωρα θα ειμαι καθε μερα εκει,ας ζησει οσο το θελει ο θεος.

Οχι οι ανθρωποι.

Δεν υπάρχουν σχόλια: