Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 29, 2010

Εγκληματιες Νο 2

Γυριζοντας απο την συναντηση με τον συμβουλο του υπουργου υγειας,συνεβη και αυτο,δεν το περιμενα αληθεια οτι το θρασος εχει τοσο μεγεθος,κι'ομως εχει.
Κτυπησε το τηλεφωνο και ηταν η αποκλειστικη που"περιποιειται "καθημερινα την μητερα μου,εκλεισα για να την παρω εγω.

Συγνωμη Χαρη,μου ειπε,αλλα θελω να ξερεις οτι απο το Σαββατο και μετα δεν θα μπορω να περιποιουμαι την μητερα σου πλεον,εχω προβλημα με την υγεια του αντρα μου....το εχει εδω και δυο χρονια και το εχουμε συζητησει αυτο.

Εμεινα στηλη αλατος,να βρεις καποια αλλη να το κανει,εκλεισα.

Φυσικα αφου ειναι εκει μεσα παρανομα,παιρνει απο 5 ασθενεις πανω απο 1500 ευρω,παει σε εξωτερικους και κερδιζει και αλλα,δηλωση εισοδηματος δεν εχει μιας και δεν δινει αποδειξεις,τι την νοιαζει ο ασθενης?

Ειναι μετα περιεργο που τους αφηνουν και πεθαινουν αβοηθητοι εκει μεσα?

Οχι δεν ειναι και τωρα το γνωριζω καλα.
Λυπαμαι αλλα αυτο δεν θα το αφησω να πεσει κατω,οταν επλενε το αυτοκινητο της αντι να νοσηλευει τους ασθενεις της ηταν καλα,οταν επινε καφεδες με τις αλλες αλλοδαπες παρανομα εκει μεσα φιλες της ηταν καλα,τωρα που βρηκε τα σκουρα την κανει σαν λαγος να μην εχει και ευθυνες.

ΕΣΥ λεει μετα,και ολο αυτο μετα τις προειδοποιησεις της να μην γραφω στο ιντερνετ,τους ενοχλει βλεπετε να μιλαει καποιος και να τους υποδεικνυει ποσο αδιαφορες και ανικανες ειναι,οτι ζουν απο τα χρηματα των απορων ασθενων δεν τις ενοχλει,οτι εχουν κανει εμποριο την υγεια ουτε αυτο,οτι ολες μαζι εκει μεσα εχουν συστησει συμμορια και αντιδρουν με τετοιο τροπο ειναι φυσιολογικο.

Δεν πεσατε σε ευκολο ανθρωπο να ειστε σιγουρες κυριες μου,θα βρειτε αυτο που σας ταιριαζει και συντομα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: