Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 29, 2010

Ραντεβου με την δικαιολογια


Σημερα μετα απο 10 μηνες σχεδον ευαισθητοποιηθηκαν στο υπουργειο υγειας και μου εκλεισαν ενα ραντεβου να συναντησω εναν απο τους συμβουλους του νεου υπουργου,τον ιδιο δεν τον βλεπει μαλλον κανενας πολιτης,ειναι πλεον προνομιο των ολιγων και ισχυρων να συναντουν τους υπουργους...λες και ειναι κατι το ανωτερο,το απιαστο για τον κοινο θνητο.

Θα μου πεις εχει τοσες δουλειες να κανει...ναι να μειωσει 20%τις δαπανες των νοσοκομειων και απο αχουρια που ειναι τωρα σκοπευει να τα μεταμορφωσει σε σταυλους.

Το οτι εγω θα τους τα ψαλλω το ξερω,αυτοι θα το καταλαβουν?
Αυτο ειναι ενα ζητημα,και επισης ξερω οτι θα ακουσω χιλιαδες "θα"και "δεν"και ισως ακουσω και μια συγνωμη,ειναι γνωστο οτι απο τοτε που χαθηκε το φιλοτιμο εφευρεθηκε η συγνωμη.
Το γεγονος ειναι οτι ετσι οπως εχουν καταντησει το ΕΣΥ τοσα χρονια οτι και να κανουν δυσκολα θα το επαναφερουν στην ζωη,οποτε απλα προσπαθουν με ημιμετρα να κανουν κατι.

Και επισης γεγονος ειναι οτι χανονται ανθρωποι καθε μερα απο αδιαφορια,τεμπελια,ευθυνοφοβια,ωχαδερφισμο.

Σκεφτομουν εχθες το βραδυ,αν καποτε ξυπνησει ο λαος και στησει κρεμαλες σε ολους αυτους που επι δεκαετιες μας κοροιδεψαν....

Θα ειμαι απο τους πρωτους εκει....και εχω πολλους στην λιστα μου,ανικανους,γελοιους πολιτικους.

Δεν υπάρχουν σχόλια: