Παρασκευή, Οκτωβρίου 15, 2010

Ο Φοβος

Συνεχιζεται ο ψυχολογικος πολεμος της διαχειρισης προς το συνολο των εργαζομενων της χωρας,σειρα οπως και σε προηγουμενη αναρτηση εχουν οι ΔΕΚΟ,και ειναι σημαντικη η λεκτικη τοποθετηση του Κυριου αυτου που απο σταυλο εγινε και υπουργος.

"Σκοπος μας ειναι να μην χασει κανεις εργαζομενος την δουλεια του"να ο φοβος,η απειλη,τι μας λεει ο μικρος?
Καθηστε καλα γιατι οσοι δεν κατσετε δεν θα εχετε δουλεια.
Και τι σημαινει δεν εχω δουλεια?

Οποιος εχει οικογενεια,παιδια,υποχρεωσεις,δανεια,ξερει τι σημαινει δεν εχω δουλεια.

Παιρνουν λεει πολυ περισσοτερα απο τον μεσο εργαζομενο.....συγνωμη....τα εκλεψαν,εσεις δεν εισαστε κυβερνηση και πριν 5 χρονια?
Ποιος τους εδωσε αυτους τους μισθους στους εργαζομενους σε αυτες τις επιχειρησεις?
Ο φουφουτος?
Η ανεβηκαν τοσο οι μισθοι κατα την διαρκεια της διαχειρισης απο την Νουδου?

Πιανουν εναν εναν τους κλαδους,τους δυσφημουν,βαζουν και τα φασιστακια στην τηλεοραση να πιπιλανε την καραμελα....δειτε...δειτε ποσα παιρνουν αυτοι...εσεις πεινατε,και φυσικα πεινανε αλλα δεν πεινανε απο μονοι τους,πεινανε γιατι τους κοψατε τους μισθους και τις συνταξεις.

Τετοια ξεφτιλα πολιτικη δεν εχω ζησει ποτε μου και  δεν ειμαι και μικρος,τετοιο ρεζιλι κυβερνητικο σχημα προσανατολισμενο να καταστρεψει τον τοπο δεν πιστευα οτι θα δω.

Ειναι αληθεια οτι πολλοι απο αυτους τους εργαζομενους εκαναν πολλα παρανομα πραγματα,εμπειρια εχω και την εχω αναφερει στο ιστολογιο αυτο,επαιρναν επιδοματα τρελλα,χωρις λογο,κατακλεβαν ειδικα στον οσε την εταιρια τους,οχι ολοι,οσοι μπορουσαν το εκαναν.

Εχει μπει κανεις απο τους διοικητες του οσε φυλακη?

Οχι.
Αυτο παει να πει οτι η σοσιαληστες δεν θεωρουν οτι οι διοικητες εκαναν καμμια παρανομια,τοτε?

Αλοιμονο εχουμε να δουμε πολλα,με τον φοβο θα κυβερνανε,με τις απειλες,με την γλυκεια δικτατορικη τους δυναμη.

Εμεις δεν βλεπω να ξυπναμε,αντε ας περιμενουμε μετα τις δεκο ποιοι θα ειναι τα επομενα θυματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: