Δευτέρα, Νοεμβρίου 08, 2010

Το σηριαλ "Το μπουρδελοκρατος"σε νεα επεισοδεια

Μια ημερα μετα τις εκλογες και η διαλυση του κρατους...του διαλυμενου συνεχιζεται,καμια αλλαγη,καμια καλυτερευση ολα τα βαρη στον"Πρωτα ο Πολιτης"και το αποφασιζομεν και διατασομεν σε ενεργεια.
Ιδου τι περιεχουν τα επομενα επεισοδεια......

Ο ΟΓΑ δινει ενα βοηθημα σε οσους δεν εχουν συνταξη μετα τα 65 με βαση την οικονομικη τους κατασταση,το βοηθημα αυτο της πεινας των 340 ευρω το παιρνει και η μητερα μου που νοσηλευεται ενα χρονο στο νοσοκομειο,αυτο το ποσο παει για τα εξοδα της,την αποκλειστικη και μερικα ψιλα μενουν για να της αγοραζω μερικα πραγματα,εγω ανεργος με 450 ευρω που τελειωνουν τον επομενο μηνα δεν εχω την δυνατοτητα να το κανω με δικα μου χρηματα.

Αυτο το ποσο το παιρνω καθε μηνα με εξουσιοδοτηση που μου δινει το νοσοκομειο,υπογεγραμμενη απο την ιδια,την γιατρο,και με σφραγιδα του νοσοκομειου.
Ο ΟΓΑ αποφασισε φασιστικα και χωρις καμια ειδοποιηση να κοψει την χορηγηση του επιδοματος με την εξουσιοδοτηση και το εμαθα σημερα απο τον ταχυδρομο.

Πηρα τηλεφωνο και μου εδωσαν ενα αλλο,πηρα και εκει και μου εδωσαν ενα αλλο...μετα απο 20 τηλεφωνα μου ειπαν οτι το εκαναν για να πιασουν οσους παιρνουν το βοηθημα αυτο χωρις λογο.


Δηλαδη να μην εχουν χρηματα ολοι οι υπολοιποι αρκει να βρουν αυτοι μια ακρη στο μπουρδελο που εχουν οι ιδιοι δημιουργησει.
Και γιατι δεν μας ειδοποιουσατε ενα μηνα πριν να φερουμε οσα δικαιολογητικα χρειαζεται ωστε να εχουμε αυτο το ευτελες ποσο το οποιο χρειαζομαστε?ρωτησα.

Το καναμε ετσι για να πιασουμε απροετοιμαστους οσους το παιρνουν αδικαιολογητα....απαντησαν.

Ωραια σκεψη,κοβεις απο ολους για να πιασεις μερικους.
Μα το ιδιο αποτελεσμα θα ειχε αν ζητουσαν ενα μηνα πριν τα δικαιολογιτικα,οσοι δεν θα τα προσκομιζαν θα τους το εκοβαν,οποτε αδιαφορα και χωρις πολυ σκεψη αυτοι πηραν την αποφαση ετσιθελικα και το εκοψαν απο ολους,δικαιολογημενους και αδικαιολογητους.

Δηλαδη η εξουσιοδοτηση του νοσοκομειου με υπογραφες και σφραγιδες δεν εχει καμια αξια,τοτε γιατι την ζητουν?τοτε τι σημασια εχει να τρεχω καθε μηνα να μαζευω σφραγιδες?ενα κρατικο νοσοκομειο δεν ειναι μερος αυτου του μπουρδελου που λεγεται κρατος?
Δεν εχει καμια ισχυ η σφραγιδα και οι υπογραφες των γιατρων,κλεβουν το κρατος και εκεινοι?

Επεισοδειο δευτερο.
Η μητερα μου ειναι πολυ καλυτερα,τοσο καλα εχω να την δω μηνες,ο γιατρος λοιπον εκανε μια νυξι οτι πρεπει να επανελθει εκει που ηταν και πριν μιας και δεν εχει καμια λογικη να μενει στην παθολογικη κλινικη εφ'οσον δεν εχει προβλημα.
Δηλαδη αυτο που θελουν ειναι να την στειλουν εκει απο οπου την παρελαβαν αφυδατωμενη,πετσι και κοκκαλο,με δεκαδες λοιμωξεις,με αναιμια,με κατακλισεις σε θανατηφορο βαθμο.
Εκει που δεν θα εχει καμια φροντιδα και νοσηλεια.

Για ποιο σκοπο τοτε την κρατησαν στην ζωη?για να πεθανει τωρα?
Να δει τον διαχειριστη μας να λεει οτι θα συνεχισει το εργο του?

Ε δεν θα τα παμε καλα,αν το κανουν αυτο σκοπευω να την παρω με ενα ταξι και να την παω εξω απο το γραφειο του υπουργου υγειας,να δω τοτε τι θα απαντησει ο λαλιστατος και κλαψας κοψοχερης?

Ενα μπουρδελοκρατος,με φαγωμενους και νηστικους,με επιτυχημενους ανικανους και αποτυχημενους πολιτες.
Αυτο ειμαστε και ας το παρουμε πλεον αποφαση.

Καλυτερα δεν προκειται να γινει.

Δεν υπάρχουν σχόλια: