Παρασκευή, Ιανουαρίου 28, 2011

Ανοιχτη πληγη

Μπηκα παλι στο δωματιο της αποψε,ειχε πεταξει ολα τα σκεπασματα στο πλαι,πλησιασα να την σκεπασω και τοτε τρομαξα,ολες οι πληγες στο σωμα της ανοιχτες,τα παμπερς πεταμενα εδω και εκει,δεν τα ειχα δει,αποφευγω οταν την αλλαζουν να ειμαι μπροστα,απαγορευετε αλλωστε.

Φωναξα την νοσηλευτρια και μετα απο λιγο ηρθαν και την αλλαξαν,τις σκεπασαν το αποτροπαιο θεαμα,ποναω μου ελεγε....το ξερω οτι ποναει δεν ηξερα ομως ποσο,ειδα και καταλαβα,την κρατησα καθιστη αρκετη ωρα,δεν ηταν καλα,εχουν σταματησει ενα απο τα φαρμακα γιατι ειχε καποιες μικρες παρενεργειες και αυτο την ειχε κανει επιθετικη και αρνητικη με ολα.

Της ετριψα την πλατη και κοιταξα στο πισω μερος κατω απο το παμπερς,ακομη χειροτερα εκει,μια πληγη ανοιχτη ολο το σωμα της απο την μεση και κατω.
Σκεφτηκα την αλλη κυρια που ηταν πριν δυο εβδομαδες διπλα της,11 χρονια κατακοιτη και ουτε μια πληγη,αυτο το σωμα πως το αφησαν εττσι να ανοιξει,να χασει ολο το βαρος της,να φτασει εως εδω.
Μιλησα αρκετα με την νοσηλευτρια,δεν πιστευουν οτι καποτε ηταν πιο γεματη απο αυτες,και πως εγινε ετσι σαν τροφιμος του Αουσβιτς μου λενε.Σε ενα χρονο μεσα.

Ακομη και τωρα την τιμωρει ο Θεος...γιατι?
Δεν ειχε μια ευκολη ζωη,ταλαιπωρηθηκε,μετα κουραστηκε και αφεθηκε στα ηρεμιστηκα,τι αλλο να περιμενει τωρα...το τελος μεσα σε τετοιους πονους?
Ας τιμωρησει ο Θεος ειπα αυτους που αδιαφορησαν,κι εμενα μαζι,το λεω συνεχεια,και ελπιζω να το κανει,αλλοιως αν υπαρχει αλλη ζωη και τους βρω εκει θα τους τιμωρησω εγω,διοτι εδω σε αυτη την ζωη υπαρχουν ανθρωποι που διαπρατουν εγκληματα και παραμενουν ατιμωρητοι.

Μια ανοιχτη πληγη η δικη της,καποτε θα ησυχασει,θα ξεκουραστει.
Αλλη μια ανοιχτη πληγη η δικη μου,εγω δεν θα ξεκουραστω ουτε θα ησυχασω...για καιρο ακομη. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: