Παρασκευή, Φεβρουαρίου 25, 2011

Ποτε θα παει φυλακη καποιος?

Απο οτι δειχνουν τα πραγματα αν περιμενουμε να παει κανενας απο τους πολιτικους που κατακλεψαν την δημοσια περιουσια φυλακη....θα περιμενουμε αιωνια,οι νομοι που εκαναν για την προστασια τους καταφεραν να μην ανακαλυφθει κανενας απο αυτους,ονοματα συζητιουνται αλλα αυτοι καλα τρωνε και πινουν και φυσικα με την απειλη οτι αν τους πειραξουν θα τα ξερασουν ολα.....αντιο τιμωρια.

Οκ το καταλαβαμε,με τους υπολοιπους τι θα γινει,διαβαζω καθε τρεις και λιγο για διαφορους που πιανονται να εχουν καταθεσεις εκατομμυριων ευρω στις τραπεζες,οικονομικοι επιθεωρητες,πολεοδομοι,γιατροι του δημοσιου κλπ.
Απο αυτους τουλαχιστον θα δουμε κανεναν να τιμωρειται?

Διοτι απο την προσωπικη μου πειρα και οποιος διαβασει τις παλαιοτερες αναρτησεις μου η μιζα ειδικα στους ελεγκτες του σδοε η υπεδα η οπως αλλοιως λεγοταν πηγαινε συννεφο.

Μα δεν θα ξεχασω ποτε την καταγγελια μου το 2005 στο υπουργειο οικονομικων,που χαθηκε δυο φορες,που πηγε απο το ενα γραφειο και απο την μια εφορια στην αλλη και εψαχνα να την βρω,που τελικα μετα δυο(2) χρονια πηγαν να ελεγξουν...και......

Δεν βρηκαν τιποτα,απο μια καταγγελια που ακομη και παιδακι του νηπιου αν του ελεγες που να ψαξει θα την ευρισκε.

Εχετε καμια υπονοια οτι κατι εγινε και δεν την βρηκαν οι πεπειραμενοι ελεγκτες του υπουργειου οικονομικων?

Εγω δεν εχω υπονοια,ειμαι βεβαιος και το εχω καταγγειλει πολλες φορες στον εκαστοτε υπουργο,τους το ειπα καθαρα,αυτοι που εκαναν ελεγχο στην μεγαλη εταιρεια που με απελυσε αδικαιολογητα και μετα με ταλαιπωρησε αφανταστα.....τα πηραν ,και δεν βρηκαν οτι επι δεκαετιες φορο και εισφοροδιεφευγε.

Βρισκεις ακρη με το κρατος?
Οχι.

Λοιπον αφου αφησαν ολους αυτους επι τοσες δεκαετιες να κατακλεβουν το δημοσιο και επισης αφησαν και τους υπαλληλους του δημοσιου να πλουτιζουν επειδη αφηναν τους επιχειρηματιες να κατακλεβουν....τι τα ριχνουν τα βαρη σε εμας?

Και η κυρια Τολιοπουλου(γραφειο υπουργου) λογικα εστειλε παλι την υποθεση στο σδοε,και?
Νοιαζεται το σδοε για την οικονομια της χωρας?
Δεν επρεπε καποιος να ψαξει να βρει ποιος εκανε τον ελεγχο τοτε στην πρωτη καταγγελια μου?
Δεν επρεπε να τον ελεγξουν να δουν τι εισοδηματα και τι περιουσια ειχε αυτος ο καποιος?
Δεν επρεπε να εχω νεωτερα απο το σδοε μετα απο τοσους μηνες?
Πρεπει εγω να ενδιαφερθω?
Εκεινοι δεν εχουν ενδιαφερον να διωξουν απο το σωμα τους τους κλεφτες?

Η εντυπωση που εχω ειναι οτι μονο στα λογια και ταχα μου βρισκουν καποιους επιορκους,δεν τους ενδιαφερουν οι επιορκοι αν τους ενδιεφεραν θα ειχαν βρει και τους ελεγκτες που εκαναν τον ελεγχο στην εταιρεια αυτη.

Τους ενδιαφερει να μας ριχνουν εμας τα βαρη,τους νοιαζει να τα παιρνουν καθαρα απο την τσεπη μας.
Γιαυτο δεν θα παει τιποτα μπροστα σε αυτη την χωρα.

Θα ειναι παντα...ο κλεψας του κλεψαντος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: