Τρίτη, Μαρτίου 29, 2011

Το μοντεμ τα'παιξε

Περιμενοντας την αντικατασταση του μοντεμ που τα επαιξε αναγκαζομαι να παρανομω και να κλεβω συνδεση απο καποιον που εχει wi-fi χωρις ασφαλεια.
Να μου πεις εδω κατακλεψαν την χωρα τοσες δεκαετιες κλεψε κι'εσυ κατι μπορεις.
Ετσι περιμενοντας....περιμενω εδω και 5 μερες ηδη την εταιρεια του ανεμου να μου στειλει νεο μοντεμ ταλαιπωρουμαι διοτι η ταχυτητα που εχω δεν μου επιτρεπει να ανοιγω ουτε μια σελιδα την ωρα και αυτο κοντευει να μου σπασει το νευρικο μου συστημα.

Τι καλα οταν διαφημιζονται ολες αυτες οι εταιρειες...τι υποσχεσεις,τι σερβις,οταν χρειαστει ομως να ζητησεις κατι τοτε ανακαλυπτεις οτι ολα ειναι μπαρμπουτσαλα και εσυ πληρωνεις πολλα για να παρεις στο τελος τιποτα.

Μα δεν ειναι αυτη η φιλοσοφια του ελληνικου κρατους?
Γιατι να διαφερουν οι εταιρειες απο αυτην?

Αν με χασετε λιγες μερες θα εχουν συμβει δυο πραγματα
Η δεν εχω ταχυτητα καθολου.
Η με πηραν σηκωτο μετα απο νευρικη κριση.

Δεν υπάρχουν σχόλια: