Πέμπτη, Μαρτίου 31, 2011

H κολλα του Λοβερδου στο διαγωνισμα που εβαλε ο Πρωθυπουργος

Έχουμε την κόλλα του Ανδρέα Λοβέρδου, που του έβαλε χθες πρόχειρο διαγώνισμα o πρωθυπουργός , μαζί με την κ. Διαμαντοπούλου και την κ. Κατσέλη.

Βιαζόμαστε να σας αποκαλύψουμε τι έγραψε ο κ. Λοβέρδος στο πρωτόγνωρο διαγώνισμα του κ. Παπανδρέου.

Διαβάστε την κόλλα του Ανδρέα Λοβέρδο, μαζί μας:
" Οι βασικές προτεραιότητες του υπουργείου μου, κύριε πρωθυπουργέ, είναι οι εξής:

Όλη τη μέρα κύριε πρωθυπουργέ, είμαι στο πόδι για το τι θα πουν τα ΜΜΕ για μένα και το υπουργείο μου. Τηλεόραση, ραδιόφωνο είναι ανοιχτά 24 ώρες το 24ωρο και τσουπ, μόλις πουν τίποτα για μένα, πετάγομαι και κάνω παρέμβαση . Νομίζω και νομίζουν όλοι, ότι αυτή είναι η βασική μου προτεραιότητα του υπουργείου μου.

Οι παρεμβάσεις μου μέχρι στιγμής είναι:

Αυτιάς 832 φορές ( μεγάλο πλήγμα τα γεγονότα στο Άλτερ, να μην κλείσει)

Παπαδάκης 356 φορές

Δελτίο Μέγκα 2345 φορές

Ανατροπή, πολλές φορές.

Δεύτερη προτεραιότητα τα νοσοκομεία. Μερικές φορές κάνω και τον πεθαμένο και μου έχουν κάνει εισαγωγή 532 φορές για να δω από πρώτο χέρι την κατάσταση. Παρ' όλα αυτά, κύριε πρωθυπουργέ, η κατάσταση στα νοσοκομεία είναι με δύο λόγια " μη σας τύχει".

Κατορθώσαμε όμως και πετύχαμε ορισμένα πράγματα, γι αυτό δεν θα παραιτηθώ , όπως είχα προαναγγείλει.

Τα κυριότερα που πετύχαμε είναι ότι καταργήσαμε τα ράντζα- δεν έχουμε λεφτά για ν' αγοράσουμε. Μετά ένα άλλο που πετύχαμε είναι ότι δεν έχουμε ενέσεις, και από αυτό μόνο εξοικονομούμε τουλάχιστον 12.000.000 ευρώ το χρόνο. Επίσης δεν έχουμε ορούς και από αυτή την εξοικονόμηση τουλάχιστον 50.000.000 ευρώ μένουν στα ταμεία του κράτους και ταυτόχρονα δεν έχουμε το τριτοκοσμικό φαινόμενο να περιφέρονται οι ασθενείς στους διαδρόμους, κρατώντας τους ορούς στα χέρια.

Επόμενη προτεραιότητά μου κύριε πρωθυπουργέ, είναι τα φάρμακα. Έχει γίνει πραγματικότητα αυτό που υποσχεθήκαμε, δηλ, να τα φάνε στα φάρμακα οι ασφαλισμένοι , τους οποίους και ταλαιπωρούμε να πάρουν πίσω τα χρήματα κατάλληλα, δίνοντας νόημα στην ύπαρξή τους.

Επειδή μας συστήνετε να καρφώσουμε όλοι από έναν υπουργό και συνάδελφό μας, καρφώνω προσωπικά τον κ. Παπακωνσταντίνου, που είναι τόσο τσιφούτης και δεν μου δίνει τίποτα και τόσο τσιγγούνης που βάζει το σώβρακό του από την ανάποδη . Μαζί του θα τα πάρει; Στα φάρμακα να τα φάει.

Ελπίζω , κύριε πρωθυπουργέ, σε μια καλή βαθμολογία και σας προσκαλώ στα υπέροχα νοσοκομεία μας να δείτε από κοντά το θαύμα που συντελείται εκεί. Είναι ένα θαύμα, όταν θα φεύγει στο εγγύς μέλλον ένας ασθενής από εκεί. Ελπίζω στον ανασχηματισμό να γίνει και κάνα θαύμα να μείνω" .


Read more: http://pamelouketo.blogspot.com/2011/03/blog-post_2254.html#ixzz1IAsF4j9F

Δεν υπάρχουν σχόλια: