Κυριακή, Μαΐου 29, 2011

Εκανε συνεδριο η Δυ-ση οσο εμεις ψαχναμε την Ανατολη?

Κατι πηρε το αυτι μου οτι εγινε αυτες τις μερες στην Αθηνα....?το συνεδριο του ελπιδοφορου κωμματος με ονομα Δυ-ση,και το εχασα εγω?
Κακο μεγαλο θα με βρει να μην παω να ακουσω τις νεες ιδεες απο την νεα αρχηγο,νεα απο παρθενογεννεση,εχω παθει ενα σοκ τωρα και δεν μπορω να αρθρωσω λεξη,τα χερια μου τρεμουν,η γη γυριζει,ο κοσμος χανεται απο μπρος μου.

Ψαχνω να βρω απελπισμενα στο διαδυκτιο να βρω τις ομιλιες των νεων αυτων ανθρωπων που την ακολουθουν και βρισκω μονο ομιλιες παλαιων στελεχων αλλων απο αλλα κλεφτοκομματα στα οποια υπηρχε και η αρχηγος η παρθενογεννημενη.

Με τετοιες ελπιδες θα ζησουμε,να την δουμε σε μια συγκυβερνηση,σωτηρα μας και αυτην σαν ολους που περασαν,και ειδατε πως μας εσωσαν.

Και ενω εμεις θα ψαχνουμε την Ανατολη....η Δυση θα συνεδριαζει παντα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: