Πέμπτη, Ιουλίου 28, 2011

Γραμματα στελνω,απαντησεις δεν παιρνω

Προς τον Υπουργο Υγειας
Κυριο Ανδρεα Λοβερδο

Κυριε υπουργε Υγειας
Επιτρεψτε μου να σας ενημερωσω και συχρονως να σας ρωτησω καποια πραγματα σχετικα με το θεμα που σας ενημερωσα και περυσι τον Σεπτεμβρη και το οποιο βαινει πλεον προς την τραγικη του καταληξη.

Η μητερα μου εισηχθη μετα απο παρακληση μου στο Μποδοσακειο ιδρυμα στο ΨΝΑ,προηγουμενως ειχε νοσηλευτει 3 φορες μια στο ΨΝΑ και δυο στο Δρομοκαιτειο.Μονη αιτια ηταν η αρνηση της να παιρνει τα φαρμακα της οσο βρισκοταν σπιτι και η ανησυχια μου για την υγεια της,πασχει απο την νοσο Παρκινσον και η ελλειψη φαρμακων της δημιουργουσε ψυχωσικες τασεις.
Οταν εισηχθη ζυγιζε 70 κιλα,περπατουσε κανονικα και δεν ειχε αλλο προβλημα υγειας.
Το ιατρικο προσωπικο ενημερωθηκε για την αγωγη της που ηταν συγκεκριμενη και οτι οι γιατροι στο Δρομοκαιτειο ειχαν προσθεσει ενα ακομη φαρμακο το Seroquel για τις ανησυχιες της και οτι η κραση της δεν θα αντεχε πανω απο ενα χαπι 25μλ την ημερα διοτι θυμαμαι ακομη τα λογια τους...παραπανω δοση θα την σκοτωσει.
Στο Δρομοκαιτειο και στο ΨΝΑ επαιρνε την αγωγη της αλλα οταν επιστρεφαμε στο σπιτι την αρνιοταν γιαυτο και σκεφτηκα την μακροχρονια παραμονη της σε ιδρυμα οπου και εκει θα τα επαιρνε χωρις να φανταζομαι τι θα συμβει.
Στο Μποδοσακειο αντι να επιμεινουν σε αυτη την τακτικη και χωρις να με ενημερωσουν πριν...αυξησαν το Seroquel απο ενα χαπι σε τεσσερα την ημερα,μετα απο δυο μηνες η μητερα μου κατακλιθηκε  δεν ξανασηκωθηκε ποτε και αρχισε να ανοιγει.
Εχασε 50 κιλα βαρος και παρα τα παραπονα μου και την συνεχη παρουσια μου εκει δεν ανενηψε.
Οτι και να πω για την νοσηλεια της ειναι λιγο,αδιαφορια,ελλειψη φαγητου,εμενα μου ελεγαν οτι δεν ετρωγε και ομως την ταιζα καθημερινα.
Τον Σεπτεμβρη μου ανακοινωσαν οτι πεθαινει ενω την  ειχαν αφησει με δοιαρροια  3 μερες χωρις γιατρο,μεταφερθηκαμε την ιδια μερα  στην Παθολογικη κλινικη του ΨΝΑ οπου διαπιστωσαν αφυδατωση,αποστεωση,τεραστιες κατακλισεις.
Επισης το ειδικο αεροστρωμα που κοιμοταν ηταν χαλασμενο με αποτελεσμα να χειροτερευουν.
Κρατιεται στην ζωη εως και σημερα ενα χρονο μετα στην Παθολογικη μετα απο παρακληση μου στον νεο διοικητη του ΨΝΑ.
Φυσικα τα εγκληματικα αποτελεσματα της νοσηλειας  της στο Μποδοσακειο δεν μπορουν να ανατραπουν.
Οι ελλειψεις ειναι τραγικες,σε προσωπικο,σε υλικα,σε φαρμακα πηγαινω καθε μερα να την ταισω,να την σηκωσω να μην ανοιξει αλλο,δυστυχως τα ειδικα επιθεματα Κολοπλαστ που επρεπε να εχει δεν δοθηκαν ποτε γιατι ηταν ακριβα.

Ειμαι ανεργος 2 χρονια,οταν τελειωσουν τα λιγα χρηματα που εχω και η επιδοτηση των 200 ευρω απο τον οαεδ σαν μακροχρονια ανεργος θα ειναι η σειρα μου για τον θανατο διοτι ψαχνω να βρω το δυχτι προστασιας που λεει ο Κυριος Παπανδρεου,αυτο για τους οικονομικα αδυναμους αλλα δεν υπαρχει πουθενα.

Με αυτες τις δυνατοτητες δεν μπορω να προσφερω παρά πολυ λιγα πραγματα στην μητερα μου, περιμενα ενα συστημα υγειας να προσφερει περισσοτερα,αν γνωριζα οτι θα την οδηγουσε στον οδυνηρο απο πονους θανατο θα την κρατουσα στο σπιτι να πεθανει απο αρνηση ληψης των φαρμακων της.
Στο Μποδοσακειο επικρατει η λογικη"παρε αποκλειστικη"ενω οι μονιμες αδιαφορουν,οι αποκλειστικες εργαζονται εκει μονιμα χωρις συμβασεις η αποδειξεις και κανουν οτι θελουν,ποιος θα πιστεψει αλλωστε εναν ψυχασθενη?
Ουτε νερο δεν δινουν πολλες απο αυτες,Οι δε μονιμες αν πεις κατι σε κοιτανε σαν εχθρο.
Τρεις μερες τωρα εχουμε μεταφερθει στο Σωτηρια,τι να κανουν εκει 2 νοσηλευτριες για 40 ατομα,χωρις υλικα,χωρις πανες,εχω παθει καταθλιψη.
Χιλιαδες σελιδες μπορουν να γραφτουν,σας ρωταω τωρα:
Γιατι συνταγογραφησαν τοσο βαρια αγωγη με αποτελεσμα να νεκρωσουν την θεληση της και να κατακλιθει μεσα σε ενα μηνα?
Γιατι δεν την κινητοποιησαν?
Γιατι δεν εφεραν φυσικοθεραπευτη παρα μετα απο 5 μηνες οταν ηταν ηδη αργα?
Γιατι ενω ηξεραν οτι το αεροστρωμα ειναι ελλατωματικο δεν το αλλαζαν?
Γιατι δεν υπαρχει ελεγχος στις αποκλειστικες και εκεινες αδιαφορουν για τον ασθενη?
Γιατι ενω εχανε βαρος αδιαφορησαν ενω ειχα ζητησει να το ελεγξουν?
Γιατι δεν παραγγελναν τα Κολοστρομ ωστε να μην ανοιξει το σωμα της παντου?
Ποσο τελικα κοστιζει η ζωη ενος ανθρωπου?

Απαντηση στην περυσινη καταγγελια δεν εχω παρει ακομη,θα γινει εδε μου ειπαν.
Ξερετε καμια εδε να εχει βγαλει αποτελεσμα?
Θα καλυψουν την εγκληματικη αδιαφορια τους και ολα μελι-γαλα.
Σας επισυναπτω την περυσινη μου καταγγελια,τις δικαολολογιες της Γιατρου που συνταγογραφησε τον Θανατος της...αλλα διαβαστε πως την παρελαβαν στην παθολογικη κλινικη.
Θα τα καταλαβετε ολα.
Αν ειχαν φροντισει την νοσηλεια της ετσι οπως γραφει η γιατρος του Μποδοσακειου..πως την παρελαβε ο διευθυντης της Παθολογικης ετσι οπως περιγραφει ο ιδιος?

Σας παρακαλω
Επειδη εγω αδυνατω να κινησω δικαστικα λογω οικονομικης δυσχερειας να το πραξετε εσεις,θελω να δοθει ο φακκελος της σε εξωτερικο επιθεωρητη ωστε να ελεγξει τις πραξεις τους.
Και επιτελους καποιοι πρεπει να πανε φυλακη.
Αν δεν φταιει κανενας ...τοτε φταιω εγω.
Αλλο τι να πω.

Σας ευχαριστω.
Στο Σωτηρια με ενημερωσαν οτι τετοιο περιστατικο δεν εχουν ξαναδει...ενημερωθειτε απο τον διευθυντη της.
Νοσηλευεται στην 8η Πνευμονολογικη κλινικη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: