Σάββατο, Ιουλίου 30, 2011

Οταν οι ανθρωποι πεθαινουν απο εγκληματικη αδιαφορια,η διοικηση δειχνει ακομη χειροτερη

Χθες μεσα σε ολη την ταλαιπωρια και την συντριβη μου επικοινωνησα με την διευθυντρια της Ιατρικης υπηρεσιας του ΨΝΑ,της ειπα να μεταφερει τα νεα στο προσωπικο του Μποδοσακειου ιδρυματος και να τους δωσει και τα συγχαρητηρια μου για την νοσηλεια της εκει.
Δεν αντεδρασε.

Την ρωτησα τι γινεται με την εδε που μου ειχε πει οτι δεν ξερει αν εχει γινει....και μου απαντησε οτι μαλλον εγινε......??
Την ρωτησα πως ειναι δυνατον να γινει εδε και να μην εχω κληθει εγω που εχω κανει την καταγγελια να μιλησω?
Διστασε να απαντησει και μετα απαντησε οτι δεν ειναι σιγουρη για τιποτα και δεν εχει συμματασχει αυτη στην εδε....αν εχει γινει,λογικα σε οσες εχει παρει μερος καλουν και τον καταγγελοντα.

Μου ζητησε να ξαναμιλησω μαζι της την Δευτερα να ειναι σιγουρη τι τελικα εχει γινει.

Ποσο λογικο σας ακουγεται αυτο?
Ειναι δυνατον να μην γνωριζει ακομη αυτες τις λεπτομερειες η διευθυντρια?

Και ποσα χρονια τελικα θα κανει για να γινει αυτη η εδε,αν δεν εχει γινει τελικα χωρις την παρουσια μου?
Απο την αλλη μερια ποια ειναι η θεση του υπουργειου υγειας,απλα εχουν τον τιτλο και καλοπληρωνονται αφηνοντας αυτες τις εγκληματικες συμπεριφορες να τις λυνουν οι διοικησεις των νοσοκομειων οι οποιες μαλλον δεν εχουν καμια διαθεση να τις ερευνησουν?

Το γεγονος ειναι οτι η αδιαφορια εχει γινει συνηθειο απο την κορυφη εως τον πατο αυτου του συστηματος που υποτιθεται ονομαζεται κρατος,το μονο που τους ενδιαφερει ειναι να κρατησουν με νυχια και με δοντια την εξουσια και τιποτα αλλο.

Λετε να περιμενω μια δικαιη εδε?
Δεν το νομιζω,θα τα καλυψουν ολα,άλλα εχω και αλλον τροπο να τους πιεσω,θα δουμε..... 

Δεν υπάρχουν σχόλια: