Τρίτη, Ιουλίου 26, 2011

Tο ταξιδι προς το τιποτα

Το χθεσινο πρωι και μεχρι το μεσημερι το περασα στο νοσοκομειο,κατι δεν πηγαινε καλα,ακομη και το νερο δυσκολευοταν να το κατεβασει,φωναξα την Γιατρο,της εκανε μια μικρη εξεταση,δεν ακουω τιποτα μου ειπε και εφυγε,δεν σταματησα να ανησυχω αλλα δεν μορουσα να κανω και τιποτα.
Γυρισα σπιτι και εφαγα λιγο καρπουζι με ψωμι,που ορeξη για φαγητο μετα απο αυτο,ξαπλωσα μεσα στη ζεστη και ανοιξα τον ανεμιστηρα.

Κατα τις 6 και μιση κτυπησε το σταθερο δεν το εχω σε καλο οταν κτυπαει το σταθερο και ειχα δικιο,ηταν μια απο τις νοσηλευτριες η Μαρια...Χαρη η μαμα σου δεν ειναι καλα,πρεπει να μεταφερθει σε αλλο νοσοκομειο,ειχα ηδη ντυθει...μα ειχα ρωτησει την γιατρο το πρωι και δεν ειχε βρει τιποτα...περιμενα μια απαντηση,τι απαντηση να παρω?

Εφτασα με το λεωφωρειο στο νοσοκομειο,στην διαδρομη καυγαδισα με τον αδερφο μου ο οποιος εχει να ερθει να την δει απο το Οκτωβρη αν και τον ζηταει....και το ξερει οτι τον ζηταει.
Μπηκα στο δωματιο,με μασκα οξυγονου παλι,το στηθος της εβραζε σαν κατσαρολα με νερο,τι επαθες μαμα?την ρωτησα,μου εκανε μια κινηση σαν να μου ελεγε....που να ξερω?

Μετα απο λιγο την ετοιμασαν και κατεβηκαμε στο ασθενοφορο,εκει εμαθα οτι εγω δεν μπορω να παω μαζι τους,κανονισμος λεει....και γιατι στο Θριασιο πηγα ρωτησα,και πως θα ερθω εγω ως εκει χωρις αμαξι,χωρις ταξι,με την συγκοινωνια απο το Δαφνι στην Σωτηρια?
Ξερετε ποτε θα φτασω?
Μετα απο αρκετη....συζητηση με αφησαν τελικα να μπω,με την σειρηνα ξεκινησαμε για το νοσοκομειο,εκει καταλαβα γιατι γινονται τοσα ατυχηματα με ασθενοφορα.

Γιατι ο Ελληνας οδηγος αντι να παραμεριζει κοιταζει να το εκμεταλλευτει,η τα χανει οποτε κανει λαθος κινησεις.

Φτασαμε στο νοσοκομειο και ευτυχως δεν θυμιζε τιποτα απο το Θριασιο,την πηραν αμεσως μεσα και εγω περιμενα στον προθαλαμο,μετα την πρωτη εξεταση μου ειπαν οτι ειναι βαρια,προθανατια χαρακτηρισαν την κατασταση της και μας πηγαν σε θαλαμο.
Εκει ενας γιατρος με ρωτησε για το ιστορικο της και εκανε και δυο ερωτησεις που εχω κανει και εγω αλλα απαντηση δεν πηρα.

Γιατι ειναι τοσο αδυνατη και αν ειχε καποιο προβλημα εκτος της Παρκινσον...του απαντησα οχι,μου ειπε οτι δεν ειναι λογικο και κατι πρεπει να υπαρχει,ισως θα επρεπε να το πει αλλου.
Ερωτηση δευτερη ηταν για τις τοσες μεταγγισεις αιματος που εχει κανει,κατι πρεπει να υπαρχει και εκει δεν χανεται τοσο αιμα μονο απο τις κατακλισεις...γιατρος δεν ειμαι και αυτοι που ειναι δεν μου εχουν πει κατι.

Εμεινα εκει μεχρι τις 5 και μιση το πρωι,δεν κοιμηθηκε καθολου,πρεπει να ετοιμαστω να ξαναπαω τωρα,αλλη μια μερα,αλλη μια μαχη,μεχρι ποτε θα πολεμαει μονη της?  

Σημερα εμαθα οτι εχει διαταχθει εδε για το θεμα του Μποδοσακειου και την νοσηλεια της εκει,εσεις περιμενετε κατι να βγει απο αυτο?
Εγω οχι.
Ετσι φευγουν αδικα οι ανθρωποι μας,και χωρις δικαιολογια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: