Τρίτη, Σεπτεμβρίου 27, 2011

Oυτε επι χουντας τοσα διαγγελματα διχως λογο,μονο απειλες και τρομοκρατια

Βγηκε παλι ο δευτερος σωτηρας μας και μας μιλησε,αυτο καταντησε σαν τουρκικο σηριαλ,καθε μερα διαγγελματα.

Εγω εχω την αποψη οτι διαγγελμα κανει καποιος που εχει και κατι να πει,ολο τα ιδια και τα ιδια ειναι σαν τις επαναληψεις του"Κωσταντινου και Ελενης"

Τι μας ειπε τελικα ο Τουρκογλου?Κατι που δεν γνωριζαμε?
Φοροι,μειωσεις,πονος,δακρυα και αμμος στο γυμνο κορμι σου.Αυτα μας τα λενε και τα μεσημεριανα κοτσομπολιστικα στην τηλεοραση,γιατι να δουμε την μαπα?

Το γεγονος ειναι ενα,τρομοκρατουν και απειλουν τον λαο οι δημοκρατες σωτηρες μας,ετσι κυβερνουν δυο χρονια τωρα,με βια και με απειλες.

Υπαρχει κινδυνος δραματικων εξελιξεων....ειπε,πιο δραματικες απο οτι ζουμε δυο χρονια τωρα δεν γινεται.
Ξερεις τι ειναι να ανακαλυπτει ο ελληνας οτι οι πολιτικοι του ειναι δοσιλογοι και οτι εχουν σχεδιο απο την αρχη να παραδωσουν την χωρα στην ελιτ που τους διαταζει?

Ξερεις τι ειναι να ξεπουληθει η χωρα,να μεγαλωσουν οι νεοι με την ανεργια για μελλον,να πεθαινουν οι ηλικιωμενοι χωρις φροντιδα στα νοσοκομεια?

Τιποτα δεν ξερουν,για τιποτα δεν νοιαζονται,να μας ξεπουλησουν το γρηγοροτερο βιαζονται,κανενα αλλο οραμα.
Ο ενας τρεχει στην Αμερικη,ο αλλος στην Γερμανια....ελατε στην Ελλαδα ειπε...σας εχω ετοιμη χωρα να την κατασπαραξετε,ολα νομοθετημενα,μισθοι πεινας,δικαιωματα κανενα,ολα στο χερι σας.

Ελατε να δειτε πως καταντησα την χωρα...που δεν την εχω καν δικη μου,εγω ειμαι ενας ξενος,το αποπαιδι του παγκοσμιου κυβερνητη.
Ελατε να δειτε την μιζερια των ελληνων.
ΕΛΑΤΕ....

Δεν υπάρχουν σχόλια: