Σάββατο, Μαρτίου 31, 2012

Ακομα μια μερα

Ξημερωσε ενα ατελειωτο βραδυ...ειχα ξυπνησει απο τις τρεις και περιμενα με ανοιχτο το msn να μιλησω με το μωρουλι μου,μετα απο αυτο και ενω εγινα πολυ χαλια και επαιξα ολους τους δακρυβρεχτους ρολους της Μαρθα Βουρτση αποφασισα να μην σηκωθω απο το κρεβατι,τοσο χαλια.

Κτυπησε το σταθερο τηλεφωνο...δεν σηκωθηκα πιστευοντας οτι θα το σηκωσει ο συγκατοικος...συνεχισε να κτυπαει και σκεφθηκα οτι με παιρνει καποιος απο Ελλαδα,το σηκωσα και στην αλλη ακρη ηταν ο εκπροσωπος απο το ταμειο ανεργιας.....ναι Σαββατιατικα.

Συγνωμη..ειπε,ηταν να μιλησουμε την τριτη αλλα λογω υπερβολικου φορτου εργασιας σας καλω σημερα....εκπληκτος ακομα...σαββατο και δουλευει το δημοσιο εδω....σκεφθηκα,ετσι και στον οαεδ,νοιαζονται....να σε ανεβοκατεβαζουν οροφους για σφραγιδες και υπογραφες.

Μετα το τελος της τηλεφωνικης συνεντευξης μου εκλεισε ραντεβου σε γραφειο ευρεσεως εργασιας και ακομα ενα στο τοπικο παραρτημα του γραφειου ανεργιας,επισης με ενημερωσε οτι την αλλη Παρασκευη θα μπει το πρωτο επιδομα ανεργιας,το ποσο,με καλημερισε και κλεισαμε.

Ετσι αλλαξε λιγο η διαθεση μου και μιας και ο συγκατοικος μου ειχε προτεινει εναν καφε αποφασισα να παω,μετα τον καφε κατευθυνθηκαμε προς την πολη οπου τον αφησα γιατι ειχε τα γενεθλια του και ειχε κανονισει να παει για φαγητο με τους δυο γιους του και την πρωην γυναικα του....
 Οι πιο κατω φωτογραφιες ειναι απο την σημερινη μου εξορμηση στην πολη...δεν θα τις σχολιασω,δειτε τις.


 Την τελευταια την αφιερωνω στο μωρουλι μου,το πιατο αυτο με τις γαριδες που κοστιζει κατω απο 10 ευρω το τρωγαμε οταν ειχαμε ερθει διακοπες μαζι στο Συδνευ,λοιπον να πως ενα κρατος σεβεται τους πολιτες του,οχι σαν τους ανικανους προδοτες τους δικους μας που μας ξεπουλανε κι εμεις τους ξαναψηφιζουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: