Τετάρτη, Αυγούστου 08, 2012

Ο Φασισμος και οι αστειοι πολεμιοι του

Γινεται τεραστια φασαρια στο τουιτερ με την Χρυση Αυγη τους φασιστες τους ρατσιστες και διαφορα αλλα που ηρθανε μαζι με την χρεοκοπια της χωρας,εγω σχεση με αυτα δεν ειχα ποτε,εχω τις αποψεις μου,ακουω τις αποψεις των αλλων και πορευομαι,ουτε ετοιμος για εμφυλιο πολεμο ειμαι ουτε θα ομαδοποιηθω επειδη ο καθε χαζος θελει να κανει θρησκεια και να παει στα Ιεροσολυμα να σωσει την Χριστιανοσυνη.....που δεν την εσωσαν.

Προσωπικα πιστευω οτι ολοι αυτοι η βαλτοι ειναι απο τα κομματα για να διχασουν τελειως τον λαο και να μην μπορει αντιδρασει στην επικειμενη καταστροφη η υπολειματα μικροομαδων που προσπαθουν να αντλησουν οπαδους και ακολουθους μεσω των μεσων αυτων.

Τελευταια λοιπον επεσα σε μια ομαδα δημοκρατικων κατα τ αλλα και κατ'ονομα αντιρατσιστων και αντιφασιστων που απο το πρωι ως το βραδυ προμοταραν οτι ....ειμαστε ρατσιστες οσοι λεμε να ενδιαφερθουμε και για την Ελλαδα η για τους Ελληνες ελαχιστα,μονο τους ενδιαφερον ο πακιστανος η οποιος αλλοδαπος εχει εγκληματισει και τον τρεχουν ξυλοκοπωντας τον....διοτι αυτο κανουν στην ΕΛΑΣ,ξυλοκοπουν του; εγκληματιες,κακως κατα την γνωμη μου και τα ανθρωπινα τους δικαιωματα.

Μα ολοι οι ανθρωποι εχουν τα ιδια δικαιωματα,τοτε γιατι αυτοι οι θεοσταλτοι σωτηρες των αλλοδαπων τουιταρουν μονο υπερ της υγειας αυτων και οχι των Ελληνων?
Και κανε να αντιδρασεις και να πεις κατι,σε παιρνουν φαλαγγι οι ομαδες που εχουν εκει μεσα και σου σερνουν οτι δεν μπορεις να φανταστεις,τι ρατσιστη,τι φασιστα,τι μιλανε σαν να βρισκονται στο βημα της βουλης.

Καλες μου εγω απλα Ελληνικα ξερω τι μιλατε σαν τον Αμλετ?

Δεν αντεξα πολυ,πως να αντιπαρατεθεις σε καποιους που λες κατι και το μεταφραζουν αλλοιως,κι ολες οι κουλές με τα ιδια φραστικα κλισε,ολες αλληλεγγυες με ολους εκτος των Ελληνων,αυτο λογικα δεν θα επρεπε να το ρωταω αυτονοητο ειναι...εκει ομως αυτες υπερ των μεταναστων,μεταναστης ημουν κι εγω στην Αυστραλια,δεν εγκληματισα,δεν εκλεψα,δεν ειχα τοσους υποστηρικτες,να ηξεραν οι Ελληνες οτι οι μεταναστες εχουν τοσους υποστηρικτες στην Ελλαδα να ερχοντουσαν εδω σαν μεταναστες.

Καλες μου,ειστε ηλιθιες,διοτι με την βια δεν γινεται κανενας αντιρατσιστης,φασιστας η τα αντιθετα τους,εσεις ειστε πολυ μικρες να αντιμετωπισετε αυτο που συμβαινει στην χωρα σημερα,και με τις πραξεις σας απλα εκνευριζετε οσους δεν εχουν σκοπο να παρουν μερος σε τετοιες οργανωσεις εναντια σε αλλους ανθρωπους.
Εδω δεν μπορεσατε να αντισταθειτε στον φασισμο της εξουσιας που κυβερναει και τον ρατσισμο του εγω παιρνω 7 χιλιαδες ευρω κι εσυ 250 θα αντισταθειτε σε κατι που εχετε απλα διαβασει τι ειναι?
Ετσι κανατε και στο Συνταγμα και στο τελος τρωγατε απο τα βρωμικα και κανατε χαπενινγς,χωρις μαχη.... με λόγια γινομαι κι εγω Παπας οσο εσεις αντι...οτι θελετε.αστειοι τσαρλατανοι ειστε.

Δεν ειμαστε ολοι ιδιοι,μπορει να θεωρειται τους εαυτους σας εξυπνους αλλα το ιδιο θεωρουν αυτοι που εχετε αντιπαλους.
Και σε τελικη αναλυση,ετσι οπως το πατε θα αιματοκυλισετε την χωρα εσεις και αυτοι για κατι το οποιο εσεις απο το μυαλο σας δημιουργησατε.

Την παρανοια σας και μονο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: