Παρασκευή, Νοεμβρίου 15, 2013

Ελλαδα,η χωρα των θαυματων

Εχω να γραψω κατι δικο μου παρα πολυ καιρο,και τι να γραψω.....παρακολουθω αφωνος οσα γινονται σε αυτη την χωρα,παρακολουθω το ξεπουλημα του λαου που παρακολουθει κι αυτος αμιλητος ...στην κυριολέξια κεραυνοβολημενος να του κλεβουν την zωη και το μελλον του ενω την ιδια στιγμη του λενε οτι τον σωζουν,οι συμμοριτες που εχουν κανει το σκατο τους παξιμαδι κλαιγονται για τα 5-7 χιλιαρικα που κερδιζουν καθε μηνα και την ιδια στιγμη ψηφιzουν την καταδικη της χωρας και την δικη μας,πληρωμενοι δολοφονοι που ατιμωρητοι και αδιαντροποι μας κοιτανε μεσα απο το γυαλι της τηλεορασης και μας λενε οτι δεν θα σταματησουν αν δεν μας σωσουν τελειως.

Τι συνεβη τοσο καιρο που δεν γραφω....και ποιος νοιαζεται,τιποτα δεν συνεβη,μενω εδω κι εκει,τρωω απο αλλους,γινομαι βαρος σε πολλους,και τι να κανω...και ξαφνικα ειδα το ονομα μου στους προκαταρκτικους καταλογους του ΟΑΕΔ,ναι εκει στις θεσεις που για 10 χιλιαδες εκαναν αιτηση 160 χιλιαδες για 490 ευρω τον μηνα,που μας καταντησανε οι σκατοπαξιμαδαιοι.....

Κατι ειναι κι αυτο σκεφτηκα,5 μηνες ενα μεροκαματο,να εχω κατι δικο μου να μην ζηταω απο εδω κι εκει,και περιμενα τα τελικα που θα εβγαιναν μετα απο ενστασεις οπως ειπαν,εκανα υπομονη και αισιοδοξουσα.

Ανεργος απο τον Αυγουστο του 2009,χωρις εισοδημα παρα το επιδομα ανεργιας στην αρχη και μακροχρονια ανεργου για εναν ακομα χρονο,ποιος μπορει να ειναι σε χειροτερη θεση σκεφτηκα....

Στην Ελλαδα παντα γινονται θαυματα.,γιαυτο καμια αποφαση οποιουδηποτε φορεα δεν ειναι οριστικη,γιατι να ειναι οριστικη μια αποφαση του ΟΑΕΔ,αφηνουν παντα λιγο χρονο ωστε να βολεψουν οσους δεν μπορεσαν στο αρχικο ξεκαθαρισμα.

Ναι ημουν στην πρωτη λιστα,οχι δεν ειμαι στην δευτερη,θα υπαρχουν κι αλλοι που ειναι 5 χρονια ανεργοι,που δεν εχουν αλλη ελπιδα για εργασια,με εισοδημα κατω των 3 χιλιαδων ευρω με το ζορι,ναι δεν ειμαι στην λιστα,μακαρι να μπηκε καποιος που να ειχε την ιδια αναγκη με εμενα αλλα αμφιβαλλω πολυ ....ξερω σε τι χωρα ζω και για αυτο αμφιβαλλω.

Περιμενω το επομενο θαυμα πλεον,της σωτηριας της χωρας ....που θα εχει το ιδιο αποτελεσμα με την αιτηση μου για πενταμηνη εργασια 490 ευρω τον μηνα .......

Και τωρα θα ερθει ο Στουρναρας να μου πει να πληρωσω χαρατσι για να παιρνει αυτος και οι αλλοι 7 χιλιαρικα τον μηνα να κανουν το σκατο τους παξιμαδι,αλλα θα του δωσω το δεξι μου αρχιδι.

Δεν υπάρχουν σχόλια: