Πέμπτη, Φεβρουαρίου 20, 2014

Εντολη κι απανω τουρλα






Κατ'αρχην εγινε αυτοψια απο την επιθεωρηση εργασιας στον τοπο του ατυχηματος,εκει ο συναδελφος που κουβαλησαμε μαζι τις κουτες και τις σακκουλες ....ειπε αυτο που εγινε,οτι κουβαλησαμε μαζι τις κουτες και τις σακκουλες,οτι εφυγα να παραπονεθω και επεστρεψα παλι..με εντολη να συνεχισω.
Περιμενω το πορισμα λοιπον..

Επισης συνεβη το οτι και η δεξια μου κοιλη εχει βγει αν και ποτε δεν ειχα προβλημα εκει,διπλη εγχειριση,φυσικα οσοι ελεγαν με μεγαλο θρασσος οτι δεν κουβαλησα θα επρεπε να ερθουν να   το πουν και τωρα,και ειδικοτερα μετα την εκδοση του πορισματος.

Το αλλο που συνεβη ειναι οτι την περασμενη Δευτερα 17 Φλεβαρη στις 1 και 3 λεπτα το μεσημερι κτυπησε το τηλεφωνο μου με αποκρυψη....

Το σηκωσα και διαβαστε διαλογο:

Φωνη:Γεια σου
Εγω:   Γεια
Φωνη: Ειμαι εξω απο το σπιτι σου
Εγω:    Δεν εχω σπιτι φιλοξενουμενος ειμαι,σε ξερω?
Φωνη:  Οχι,αλλα σε ξερω εγω.....και εκλεισε.

Κριμα που εκλεισε,τετοια βαρια αντρικη φωνη τυπου γαμαω και δερνω αλλα στην πραγματικοτητα "ειμαι κουκλιτσα ντροπαλη"

Και ηθελα να τον καλεσω επανω να του κανω μια χαλαουα.
Μετα ομως σκεφτηκα οτι δεν καλω σε ξενο σπιτι γιουφτους και αλλαξα γνωμη,ας μεινει με την τριχα μεχρι τα αυτια.

Ποιος φοβεριζει και απειλει και με ποιου εντολη?

Μετα ηρθε η επομενη εντολη να φυγω απο το αμαξοστασιο και να παω αλλου,με πηρε η υπευθυνη και με πηγε σε ενα σχολειο,εκει θα ημουν φυλακας,η διευθυντρια μολις μας ειδε ψελλισε 3 τρεις δικαιολογιες και μας εστειλε πισω στο αμαξοστασιο.
Καλα μαρή,και μια δικαιολογια εφτανε,τι τις ηθελες τις 3?

Την επομενη ημερα ηρθε και αλλη εντολη...ουτε ο Μωυσης τοσες...να παω παλι αλλου,με πηρε παλι η υπευθυνη και με πηγε σ αλλο σχολειο,αν σας περισσευει ποδια και σακκα την χρειαζομαι.

Εκει θα ειμαι φυλακας αλλα με ειδαν προθυμο και με εβαλαν να κοιταω απ ακρη σ ακρη το προαυλιο και να πηγαινοερχομαι σαν το http://www.athenshappytrain.com/gr-about-happy-train.html συν να προσεχω τα παιδια,συν να ανοιγω την πορτα,συν να κοιταω μην δειξει τα αποκρυφα του κανενας απο τους επιδειξιες που περιτριγυριζουν το σχολειο.....και εγω τι φταιω να τα δω αυτα τα αποκρυφα,αν ηθελα να δω κοιταω και τα δικα μου.

Τελως παντων μετα απο 5 ωρες ενοιωσα να μην μπορω να περπατησω,αλλωστε η γιατρος ειπε οχι πολυ περπατημα και αποφασισα να διαμαρτυρηθω,για να μην τα πολυλογω και σας κουραζω βρεθηκε η χρυση τομη και θα καθομαι στην πορτα οσο τα παιδια ειναι στις ταξεις και μονο στο διαλειμμα θα κανω μια βολτα μην τυχει επιτελους και δω κι εγω ενα αποκρυφο  που ειναι η μοναδικη επιθυμια της ρημαδας της ζωης μου.

Φυσικα αν κτυπησει κανενα παιδι σε τοσο μεγαλη αυλη θα ηθελα να ξερω ποιος θα την πληρωσει.
Καποιος που εχει λογικα.

Αυτα τα λιγα,περιμενοντας τις εξελιξεις και το τελος του πενταμηνου μου,μετα θα ακουω προγραμματα του οαεδ για ευπαθεις ομαδες και θα ανατριχιαζω,διοτι οταν το λενε αυτο εννοουν οτι σε παιρνουν απο κοινωνικα ευπαθη ομαδα και σε κανουν ευπαθη γενικως.

Υ.Γ.ο Δημος φυσικα δεν εχει επικοινωνησει μαζι μου,ουτε καν για να ρωτησει πως ειμαι,αυτο ειναι που λενε κοντα στον δημοτη....

Πιο κοντα δεν γινεται.

Περιμενοντας την επομενη εντολη,λετε να ειναι απο τον Σαμαρα?


Δεν υπάρχουν σχόλια: