Παρασκευή, Φεβρουαρίου 21, 2014

Μια δυσκολη νυχτα

Ωραιο το χιουμορ και οι αναλαφρες αναρτησεις,η χθεσινη νυχτα ηταν δυσκολη,οι πονοι δεν σταματησαν λεπτο ειδικα στην αριστερη πλευρα που ειναι εγχειρισμενη,δεν κοιμηθηκα σχεδον καθολου,ακομα και μπρουμητα δεν μπορουσα να γυρισω.

Φυσικα δεν περιμενω να ενδιαφερθει κανεις απο τον δημο για αυτο,δεν το εχουν κανει μεχρι τωρα και δεν θα το κανουν,και αντε παω στο κοινωνικο ιατρειο,τα ιδια θα μου πει η Γιατρος,και τελικα εγω θα βρω τον μπελα μου οταν τους αναφερω οτι παλι με εστειλαν να κανω κατι που κανονικα θα ηταν πολυ ευκολο αλλα με την δεδομενη κατασταση δεν ειναι,και αντε να καταλαβει καποιος που δεν ενδιαφερεται για το τι θα πω εγω.

Απλα αποφασισα να μην πηγαινω οταν ποναω,αν η κοιλη βγει τα πραγματα θα γινουν πολυ δυσκολα και τοτε να δουμε τι θα πουν.

Μια δυσκολη νυχτα,ποιος φταιει θα φανει αλλα το αποτελεσμα μετραει,και το αποτελεσμα ειναι οτι εγω ποναω,οτι εγω ενημερωνω αλλα ενδιαφερον κανενα.

Ενας ανθρωπος ρε...υπαρχει?

Δεν υπάρχουν σχόλια: