Σάββατο, Απριλίου 05, 2014

Δε νομίζω να θες να βγάλεις βίντεο και με μας, ε, κουτό;

"farmakoglwssa" μέσω "Σίβυλλα"
http://greki-gr.blogspot.gr/2014/04/blog-post_4752.html

Αναρτηση αφασια απο το αγαπημενο Γρεκι,τολμω να της προσθεσω μια ωδη.

Σ΄ αγγιζω κι ερεθιζομαι,το δακτυλο μου καιει
εισαι το μονο αρσενικο,οι υπολοιποι ειναι γκεη
Με μουρη καυλοραπανο,με βλεμμα σαν στυλιστας
θελω να με εκμεταλευτεις σαν αγριος φασιστας.

Ελα και κανε με οτι θες,στο  χωμα πατησε με
δεν εχουμε διαφορες,ελα,λεηλατησε με
δεν ειμαι πια 18,τα περασα τα εξηντα
της γριας κοτας το ζουμι πιες το φορες πενηντα.

Το μονο που το σωμα μου εχει επιθυμησει
ειναι να ερθει ενας Ναζί πανω του να ασελγησει
για κοιτα με πως σε κοιτω,νοιωσε με πως σ΄αγγιζω
ειμαι χωμενη στο σκατο....για πες μου σ ερεθιζω?

Δεν υπάρχουν σχόλια: