Τρίτη, Δεκεμβρίου 30, 2014

Κουρέτας: Στο Ποτάμι δεν υπάρχει δημοκρατία!

 «Φωτιές» άναψε στο «Ποτάμι» η χθεσινή ανάρτηση του larissanet.gr, με την οποία αποκαλύπτονταν το παρασκήνιο στην τοπική οργάνωση του κόμματος, καθώς μεταξύ άλλων προέκυπτε πως… οδηγούνταν στην Επιτροπή Δεοντολογίας ο Καθηγητής και υποψήφιος ευρωβουλευτής στις πρόσφατες ευρωεκλογές Δημήτρης Κουρέτας.
Με σημερινή του δήλωση στο larissanet.gr ο Δημήτρης Κουρέτας ουσιαστικά διαφοροποιείται από το κόμμα του Σταύρου Θεοδωράκη, ενώ καταγγέλλει συγκεκριμένες συμπεριφορές και παρασκήνιο του πρόσφατου χρονικού διαστήματος.
Αναλυτικά, η δήλωση του κ. Κουρέτα έχει ως εξής:
«Χθες το πρωί ενημερώθηκα από φιλικό μου πρόσωπο για ένα δημοσίευμα σε τοπικό μέσο το οποίο ανέφερε ότι έχω παραπεμφθεί στην Επιτροπή Δεοντολογίας του κόμματος “Ποτάμι′. Ειδικότερα το δημοσίευμα ανάφερε τα εξής : “Από το Ποτάμι ανακοινώθηκε ότι ο καθηγητής της Βιοχημείας και υποψήφιος ευρωβουλευτής με το κόμμα Δημήτρης Κουρέτας, παραπέμπεται στην Πειθαρχική Επιτροπή Δεοντολογίας, για εκβιασμούς που άσκησε το τελευταίο διάστημα στην τοπική οργάνωση . Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι η απόφαση ελήφθη μετά τα όσα έγιναν σε εκδήλωση του κόμματος στο Επιμελητήριο.’
Λίγη ώρα πριν υπήρχε ανάρτηση στην ιστοσελίδα του facebook του “Ποταμιού” , από τον κύριο Χρήστο Ξηρομερίτη, η οποία αργότερα ανασκευάσθηκε και κατόπιν κατέβηκε, έλεγε τα εξής: ο κ. Κουρέτας «εκβιάζει, πιέζει, και απειλεί για να είναι υποψήφιος βουλευτής παρακάμπτοντας τις καταστατικές διαδικασίες ενώ όλες οι αξιολογήσεις του ήταν αρνητικές».
Ενημέρωσα τον δικηγόρο μου , ο οποίος επικοινώνησε με τον πρόεδρο της Επιτροπής Δεοντολογίας κύριο Μάκη Παπούλια, στην οποία υποτίθεται ότι είχα παραπεμφθεί. Ο πρόεδρος τον ενημέρωσε ότι δεν υπήρχε καμία παραπομπή. Δέχθηκα αργότερα ένα τηλέφωνο ενός μέλους που μου είπε ότι θα ( !!) παραπεμφθώ γιατί όπως ενημερώθηκε από υψηλόβαθμο (!!) στέλεχος “αν ήμουν υποψήφιος λογικά θα εκλεγόμουν, και ο Θεοδωράκης φοβόταν ότι θα με έκλεβε ο ΣΥΡΙΖΑ στη βουλή’.
Πρέπει να διευκρινίσω κατηγορηματικά ότι ουδέποτε είχα προσωπικά επικοινωνήσει με το κόμμα ότι ενδιαφέρομαι να είμαι υποψήφιος, και ούτε τέθηκε θέμα υποψηφιότητας μου. Είχα εκτεθεί στο ευρωψηφοδέλτιο, είχα συγκεντρώσει 15000 ψήφους, εκλέχτηκα τον Ιούνιο στην κεντρική επιτροπή και έκτοτε έχω εκφράσει τις διαφωνίες μου σε πολιτικό επίπεδο με τις πρακτικές και τις λειτουργίες του κόμματος, πάντα στα πλαίσια των καταστατικών αρχών. Επομένως πως είναι δυνατόν εγώ να εκβιάζω τοπικά στελέχη, και μάλιστα όπως γράφει η ανακοίνωση αυτό συνέβη σε μια εκδήλωση στο επιμελητήριο στις 22 Δεκεμβρίου, τη στιγμή που εγώ δεν παρέστην σε αυτή την εκδήλωση.
Όντως περίεργα πράγματα. Άραγε ένας υποψήφιος που έλαβε 15000 ψήφους στις ευρωεκλογές, έπρεπε να εκβιάζει και μάλιστα τοπικά στελέχη? Νομίζω ότι είναι αυτονόητο ότι οι πετυχημένοι υποψήφιοι περιλαμβάνονται στα ψηφοδέλτια , αν το επιθυμούν.
Επομένως η ανάρτηση αυτή δεν έχει κανένα νόημα. Αλλού είναι οι λόγοι και πολύ σύντομα θα τους αναδείξω.
Εγώ ακολούθησα το κάλεσμα του Σταύρου Θεοδωράκη τον Φεβρουάριο του 2014, γιατί πίστεψα ότι αυτά που λέει είναι σημαντικά. Το “Ποτάμι “ όμως του Φεβρουαρίου 2014 είναι διαφορετικό από το “Ποτάμι “ του Δεκεμβρίου 2014.
Αυτή τη στιγμή το Ποτάμι έχει μετατραπεί σε ένα κόμμα που δεν έχει ούτε δημοκρατία , ούτε διαφάνεια. Δεν θα μπορούσε να με ενδιαφέρει ένα τέτοιο κόμμα πλέον. Και αν με ενδιέφερε θα με ενδιέφερε μόνο ως αντίπαλος. Κρίμα.
Το επόμενο διάστημα θα εξειδικεύσω του λόγους , σε πολλαπλά επίπεδα που με οδήγησαν σε αυτή την απόφαση. Αυτά πρός το παρόν».
http://www.larissanet.gr/2014/12/29/kouretas-sto-potami-den-yparchei-dimokratia/

Δεν υπάρχουν σχόλια: