Παρασκευή, Φεβρουαρίου 24, 2017

Εθνικη γελοιοτητα



Επισκεφθηκα το υποκαταστημα της Εθνικης τραπεζας Κολωνου την περασμενη εβδομαδα για να ανανεωσω των καρτα αναληψεων του λογαριασμου μου η οποια ειχε ακυρωθει γιατι λογω ανεργιας δεν την ειχα χρησιμοποιησει για 3 τουλαχιστον χρονια,ο λογος που χρειαζομαι αυτη την καρτα τωρα ειναι γιατι εκει εχω δηλωσει να μπαινει το επιδομα κοινωνικης αλληλεγγυης.
Ο υπαλληλος μου ζητησε βεβαιωση διευθυνσης και βεβαιωση οτι το κινητο τηλεφωνο που εχω ειναι καταχωρημενο στο ονομα μου.
Εχοντας μαζι μου την βεβαιωση απο την εταιρεια κινητης τηλ,και λογαριασμο της δεη που αναφερεται ο τοπος κατοικιας μου επισκεφθηκα ξανα το ιδιο καταστημα σημερα.
Ο υπαλληλος αφου κοιταγε για 5 λεπτα τα χαρτια που του προσκομισα απαιτησε να του φερω και εκκαθαριστικο εφοριας,στην απαντηση μου οτι αυτο δεν μπορω να το κανω διοτι δεν εχω την πολυτελεια εκτυπωτη αδιαφορησε τελειως,μπου επεστρεψε τα χαρτια και συνεχισε την εργασια του.
Επισκεφθηκα το γραφειο της διευθυντριας του καταστηματος αναφεροντας το περιστατικο,εκεινη ενοχλημενη που την διεκοψα απο"σημαντικο τηλεφωνημα"που ειχε εκεινη την ωρα με φιλη της απαντησε οτι χρειαζεται το εκκαθαριστικο και να το φερω, οταν της εξηγησα οτι για να το κανω αυτο πρεπει να ταξιδεψω ως το Κορωπι να το παρω απο φιλο μου που εχει εκτυπωτη διοτι σαν ανεργος και με προβλημα υγειας δεν εχω αλλο τροπο αδιαφορησε και εκεινη και επανηλθε στο τηλεφωνημα της.
Ταξιδεψα τελικα εως το Κορωπι,πηρα το αντιγραφο του εκκαθαριστικου και σκεφθηκα να επισκεφτω το εκει υποκαταστημα της Εθνικης τραπεζας.
ΚΑΙ ΠΟΙΑ Η ΕΚΠΛΗΞΗ
Οταν τους προσκομισα ολο το χαρτομανι που μου ζητουσαν στον υπ/μα του Κολωνου απαντησαν οτι αυτα δεν τα χρειαζονται και με εξυπηρετησαν αμεσα και με αξιοπρεπεια και συνεπεια,μαλιστα οταν τους ειπα οτι μου ειχα ζητησει ολα αυτα τα χαρτια οπως και την συμπεριφορα του υπαλληλου και της διευθυντριας του κατ/τος Κολωνου κουνουσαν το κεφαλι τους και απαντησαν οτι αυτοι θα το τακτοποιουσαν το θεμα μου και τα χαρτια ειδικα το εκκαθαριστικο ηταν περιττο.
Αν και ανεργος με χιλιαδες προβληματα θεωρω οτι οι δυο υπαλληλοι του κατ/΄τος Κολωνου επραξαν αλλαζονικα και εναντια στο συμφερον της επιχειρησης που τους δινει εργασια,θεωρω οτι παρεβησαν καθε κωδικα ανθρωπιας και συνειδησης.
Μαλιστα στην Κυρια διευθυντρια του κατ/τος Κολωνου προτεινα να της δωσω τους κωδικους μου να μπορεσει να μου εκτυπωσει αυτη το εκκαθαριστικο,επικαλεστηκε λογους ιδιωτικοτητας για να μην κανει ακομα και αυτο αλλα δεν την ενοιαξε καθολου που χρειαστηκε να ταξιδεψω 20 χιλιομετρα για να το παρω
Και τελικα δεν το χρειαστηκαν στο καταστημα Κορωπιου .
Γιατι μας καταδυναστευουν?
Ποιος θα μας προστατεψει απο τους προστατες μας ειδικα τους ανικανους?


ΥΓ, Αυτη ειναι η γραπτη καταγγελια μου προς τον συνηγορο του πολιτη,επισης εχει σταλει μεσω μεηλ στην Εθνικη Τραπεζα,περιμενω απαντησεις.....

Δεν υπάρχουν σχόλια: