Πέμπτη, Φεβρουαρίου 02, 2017

Τραγωδια

Σημερα εζησα μια πραγματικη τραγωδια για το ανθρωπινο ειδος,δεν ειχε ξανασυμβει να πρεπει να τρεξω να κανω αιτηση για οποιοδηποτε βοηθημα απο το κρατος και πιαστηκα αδιαβαστος

Μια ανασκοπηση της καταστασης
Ειμαι ανεργος απο το 2009,με μια διακοπη 5 μηνων σε προγραμμα του οαεδ,αυτη ειναι ολη η περιουσια μου,ευτυχως υπαρχουν  ανθρωποι,συγγενεις η φιλοι που μου δινουν ενα πιατο φαγητο και για λιγο καιρο φιλοξενια γιατι στο σπιτι μου δεν εχω να πληρωσω δεη,νερο (τα απληρωτα τα πληρωσαν οι ιδιοι)ενφια,αυτος ειναι απληρωτος και με απειλει καθε τοσο η εφορια να παω να τον  εξοφλησω....ερωτημα,με τι εισοδημα?

Καθε ανθρωπος με συναισθημα δεν νοιωθει και τοσο καλα να φιλοξενειται η να του δινουν φαγητο οι φιλοι η οι συγγενεις,εγω πλεον δεν το θελω,θελω να μπορω να ζω με δικα μου μεσα,οχι των αλλων που εχουν και αυτοι τα χιλιαδες προβληματα τους.

Εξαγγελθηκε το κατωτατο εγγυημενο εισοδημα,ειπα δοξα τω θεω,να εχω ενα ποσο,οσο μικρο και να ειναι για να ζω.

Το κατωτατο εγγυημενο εισοδημα το ειχε εξαγγειλει η ΝΔ,αλλο ξεφτιλα κομμα,ηρθε ο "αριστερος"Τσιπρας και το καταργησε και μονο μετα απο πιεση του ΔΝΤ το ξαναεφερε στην επιφανεια,μεχρι τωρα τρωγαμε τα γεμιστα της Φωτιου που νομιζει οτι με 70 ευρω ζει και αναπνεει ανθρωπος οπουδηποτε στην Ευρωπη.

Τοσα εδινε.

Οταν εκανα την αιτηση διαδικτιακα μου ζητησαν να αποδειξω οτι δεν φιλοξενουμαι πλεον και να αποτανθω στον Δημο Αθηναιων,ετσι και εκανα,ετοιμασα οτι χαρτι μου ζητησαν,πηρα απο την αστυνομια βεβαιωση γνησιου της υπογραφης  μου και πηγα Αγ.Κωσταντινου 14 στο τμημα της προνοιας.

Επτα και τεταρτο και ηδη ο κοσμος μαζευοταν,και οταν εφτασε εννεα εγινε το αδιαχωρητο,σπρωξιες,βρισιες καμια μεριμνα να υπαρχει ενας διαδρομος οπως στις τραπεζες και μαζευτηκαν ολοι μπροστα στην πορτα.

Εννεα και η πορτα δεν ανοιξε,μας ζητουσαν να οπισθοχωρησουμε για να την ανοιξουν,οι πισω δεν  οπισθοχωρουσαν,τελικα εννεα και μιση κατεβηκαν δημοτικοι αστυνομικοι και ζητησαν το ιδιο,αλοιμονο,το ειχαμε ζητησει κι εμεις 2ωρες πριν,κανεις δεν ακουσε.

Τοτε αρχισαν οι Δ.Αστυνομικοι να σπρωχνουν με δυναμη εμας που ημασταν μπροστα ενω το ιδιο εκαναν και οι πισω προς εμας.

Μου κοπηκε η ανασα,και αυτο συνεχιστηκε για ωρα,διπλα μου εγγυες,γρηες,γεροι,αλλοδαποι,οτι μπορειτε να φανταστειτε.
Τελικα η πορτα ανοιξε και μπηκαν μεσα μονο 10 ατομα.

ΑΥΤΑ ΤΑ 10 ΑΤΟΜΑ ΗΤΑΝ ΜΕΣΑ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 12 ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΠΟΥ ΕΦΥΓΑ ΕΓΩ.

Η ιστοσελιδα του προγραμματος δεν ανοιξε.
Οπως χθες.

Εφυγα αρρωστος και σε βαρια καταθλιψη,θα κανω αλλη μια προσπαθεια την επομενη εβδομαδα,δεν το αντεχω αυτο,εχω 3 δισκους σπασμενους στην μεση και εμεινα ορθιος να με στιβουν απο το σπρωξιμο επι 5 ωρες.

ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΣΑΣ ΚΥΡΙΕ ΤΣΙΠΡΑ
'
Συγχαρητηρια.

Παρτε τον Φλαμπουραρη κι ελατε να δειτε τι τραβαμε
Και μετα απολυστε την Φωτιου που το μονο που ξερει να κανει ειναι γεμιστα,να μαθει να μαγειρευει  και τιποτα αλλο.

Αισχος,ξεφτιλα,ανικανοτητα

Αυτα τα 3 σας χαρακτηριζουν μονο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: